Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SpeedAbuser skrev:Du har glömt en modell...Kawasaki KDX!
Helt klart den kvalitetsmässigt bästa 125'a jag ägt.![]()
DTR'en har jag också hört att den ska vara stryktålig, så det är nog hugget som stucket. CRM'erna däremot har ju lite problem med bland annat att de gärna vill koka, tyvärr.
EBS skrev:KMX:en är även den en väldigt potent hoj. Den är VÄLDIGT driftsäker. Min har gått 3900 mil nu och ramlagerna är som nya. Där har DT:n en svaghet då ramlagerna är rätt svaga. Nisse har väl bytt sina 2 ggr eller nått sånt.
Den enda negativa jag kan säga om KMX:en är effekten. Den är lite för slö. Skulle gå betydligt bättre med 3 - 4 hästar till så man verkligen kunde använda den sista växeln. Men en perfekt förstahoj.![]()
Har bytt dom en gång. Troligen första gången motorn varit isär...EBS skrev:KMX:en är även den en väldigt potent hoj. Den är VÄLDIGT driftsäker. Min har gått 3900 mil nu och ramlagerna är som nya. Där har DT:n en svaghet då ramlagerna är rätt svaga. Nisse har väl bytt sina 2 ggr eller nått sånt.
Den enda negativa jag kan säga om KMX:en är effekten. Den är lite för slö. Skulle gå betydligt bättre med 3 - 4 hästar till så man verkligen kunde använda den sista växeln. Men en perfekt förstahoj.![]()
Nisse Järnet skrev:btw, crm:en är väl rätt högvarvig? typ 10-12k? DT:n varvar ju typ 8kSå det beror ju på vad du vill ha för karaktär
Stor och klumpig?? Min LC väger under 100kg...tror det va runt 95kgSkorvKalle skrev:Honda CRM är lätt snyggast.. Yamahan är bara en stor klumpig wannabe-offroadare..![]()
DTR väger mer...Nisse Järnet skrev:Stor och klumpig?? Min LC väger under 100kg...tror det va runt 95kg
Nisse Järnet skrev:Stor och klumpig?? Min LC väger under 100kg...tror det va runt 95kg
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |