honda cbr 600 02a

roggan82

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
cbr 929 01
hejsan har funderingar på en cbr 600 02 är det något att ha ? har haft en zx9 och en r6a innan .
är dom slöa eller kan man ha roligt med dom. är själv inte så stor. hur många hästar är det i dom .
någon som vet lite om dom. mvh roger

Gick det verkligen inte att hitta effektuppgift någonstans på nätet ? :confused:

Hursomhelst så tror jag är det är runt 110 hästar i den, och den väger väl cirkus 170 kilo ?

roggan82 skrev:
2139981 hejsan har funderingar på en cbr 600 02 är det något att ha ? har haft en zx9 och en r6a innan .
är dom slöa eller kan man ha roligt med dom. är själv inte så stor. hur många hästar är det i dom .

Jag brukar kolla data på www.bikez.com där kan du även jämföra hojarna. Tänk på att sidan har uppgifter även på modeller som kanske inte sålts i Sverige så att du kollar på rätt hoj bara. Finns i princip alla hojar från 70-talet och framåt.

roggan82 skrev:
2139981 hejsan har funderingar på en cbr 600 02 är det något att ha ? har haft en zx9 och en r6a innan .
Jag har haft min 02:a 1,5 år och jag är väldigt nöjd med den. :tummenupp
Har aldrig kört r6 lr zx9 så jag vet inte hur dom är i jämförelse, men roligt
är det med en cbr 600, det är 110 hk och insprutnings motor.

roggan82 skrev:

Grymt roliga att köra, men det är den enda sporthojen jag har kört så... :tummenupp

Morgue skrev:
2140119 Jag brukar kolla data på www.bikez.com där kan du även jämföra hojarna. Tänk på att sidan har uppgifter även på modeller som kanske inte sålts i Sverige så att du kollar på rätt hoj bara. Finns i princip alla hojar från 70-talet och framåt.

Bikez.com sucks. :fakta

roggan82 skrev:
Kolla på min sida jag har just en Hondcbr 600 f-02:a har all info om dom där och du ;) jag ska sälja min :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra