Hojpolare..

sararar

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2013
Hoj
2011, BMW, F800r
Tjaa!

Finns det något skönt folk i Stockholmstrakten som har lust att köra tsm någon dag/kväll?
Gärna under 30 år, är själv 21:)
Kör ganska lugnt, så inge racing, men trevligt sällskap ;)

Kanske är lite tråkig iom att jag kör 125a, men 17 år och kort innan månadens slut. Så aug och framåt är jag gärna med och kör om det är intressant :)

Jag och några till kör gärna och i lugnt tempo! Kolla in stockholmsforumet där brukar vi skriva när vi ska åka :)

gaah kvalar inte in på åldern fysiskt, men definitivt mentalt. Åker gärna en tur ändå (man ska inte dömma hunden efter håren) :3freak

Håll utkik i denna tråd:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?163327-Gruppk%F6rning-Stockholm-i-lugnt-tempo

Dock verkar tråden ha blivit någon slags random gruppkörningstråd som inte riktigt garanterar ett lugnt tempo xD

Den här dök upp i helgen, med riktigt lugn och behaglig körning och massor av fika :) Kanske lika bra att hålla liv i den?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?264686-Hoj%E5ka-i-helgen

Annars kan du alltid haka på mig om du ser mig körandes, har inget emot sällskap och kör alltid lugnt :katt

Ta dig till Rörken imorgonkväll (måndag 18-22, va där helst 17=säker plats), ska själv åka ditt, där finns det gått om hojpolare, och kul är det.

ska du köra lugnt o inge racing är väl kanske inte klientelet under 30 det optimala. låter snarare som om du hellre vill åka med 40plus(inget ont menat till er under 30, men enl statistik så ser det inte bra ut för eran del :D)

Kör förbi psxcare butiken då före 16.00 så kan vi samköra till rörken :-)

Åh fan vad kul med alla svar! Om någon har lust att åka en kväll så läng iväg ett pm bara:)

Min hoj borde vara klar på lördag så någon form av körning blir det i helgen.
Däremot är jag rena liket jämfört med dig, 25 år gammal :gråta

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back