Hojabstinensen blev för stor!

Tiger302

Varför ha fyra när det bara behövs två?
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
BMW R1200GSA-11, Husa 650 -02 (i träda)
Eftersom det inte verkar va läge att ta ut SP1:an riktigt än så blev jag tvungen att hitta på något annat. Så idag ska jag åka och hämta en XT600, får väl ta fram dom gamla endurotalangerna och smiska lite grus så länge :banana

Tiger302 skrev:
Eftersom det inte verkar va läge att ta ut SP1:an riktigt än så blev jag tvungen att hitta på något annat. Så idag ska jag åka och hämta en XT600, får väl ta fram dom gamla endurotalangerna och smiska lite grus så länge :banana
Klart man ska ha alternativ i garaget, xt:n funkar ju året om å de är ju extra praktiskt när man bor på våra breddgrader där det kan va samma sketväder sommar som vinter,jag är negativ ja vet. Nu framgick det ju iofs inte om du skulle köpa eller låna men lycka till iaf. :tummenupp

det gör du rätt i, om man ändå hade pengar till en enduro o leka med nu så hade livet varit så mycket lättare.

Det värsta är att om du börjar köra lite enduro upptäcker du snart hur roligt det är och slutar köra sporthoj ;)
1 dm från ett träd i 40km/h känns mer än 200 förbi ett träd 10m ifrån :tummenupp

triple skrev:
Det värsta är att om du börjar köra lite enduro upptäcker du snart hur roligt det är och slutar köra sporthoj ;)
1 dm från ett träd i 40km/h känns mer än 200 förbi ett träd 10m ifrån :tummenupp

Been there, done that even got the fu***ing t-shirt...

Går ju ändå inte att åka seriös enduro med en XT. Och det är ingen risk att jag säljer min spetta! :yoparty

Helt rätt :tummenupp Jag hade min DR till att stilla abstinensen med. Men så satte jag ut den på annons (brukar sälja vinter hojarna till våren) men så var det någon rackare som köpte den nästan med en gång :rolleyes: Så nu har jag bara min XT men den sitter det ju motard hjul på så det går inte skitbra att smiska grus :tungan Ähhh, får väl vänta till våren så jag kan plocka fram R6;an. Är ju "BARA" ca 2mån kvar :rolleyes:

bebbe skrev:
Helt rätt :tummenupp Jag hade min DR till att stilla abstinensen med. Men så satte jag ut den på annons (brukar sälja vinter hojarna till våren) men så var det någon rackare som köpte den nästan med en gång :rolleyes: Så nu har jag bara min XT men den sitter det ju motard hjul på så det går inte skitbra att smiska grus :tungan Ähhh, får väl vänta till våren så jag kan plocka fram R6;an. Är ju "BARA" ca 2mån kvar :rolleyes:
:fatta! 1 månad... Snälla!!!. :4skrika 1 månad!!.. :3freak

triple skrev:

:kocko Xt:n kan aldrig ha samm skojfaktor som sp1:an :tummenupp

Ja, då har man blivit stolt ägare till en XT 600. Så nu har jag kört hoj två dar i rad! Fan va gott! :D
Inte riktigt som gamla enduroräsern jag sålde i höstas men den håller ju den värsta abstinensen borta. Men jag vill köra spetta! NU! :huvet

jahadu...

Tiger302 skrev:
Ja, då har man blivit stolt ägare till en XT 600. Så nu har jag kört hoj två dar i rad! Fan va gott! :D
Inte riktigt som gamla enduroräsern jag sålde i höstas men den håller ju den värsta abstinensen borta. Men jag vill köra spetta! NU! :huvet
Du kan hämta din xt när du vill...Om en vecka så säljer jag fanskapet...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park