Hoj sökes!

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
tja! ja sitter och funderar på att köpa mig en SM. blev riktigt sugen helt plötsligt och här sitter jag och funderar men kommer inte till ett vettigt svar! Söker något med billigt försäkring och typ något i 250cc klassen så att jag slipper strypa den vid inköp. Har en cbr600 men de känns som att ja vill byta upp mig till något fräschare. Förslag på hojar?

EDIT: något till rimligt pris under 25~ (hoppas jag på)

har hört att honda fmx650 inte är speciellt kul att köra (någon med erfarenhet?)
Och ktm:en tvivlar jag på det ser ut att vara för billigt för att vara bra!

har hört att honda fmx650 inte är speciellt kul att köra (någon med erfarenhet?)
Och ktm:en tvivlar jag på det ser ut att vara för billigt för att vara bra!

FMX är nog mer offroad med "snällare" däck, varg i fårakläder. Tror i prislappen är svårt att få något annat än det som är "billigt".

Husa skulle jag själv tveka till..DRZ 400 så slipper du nog skruva motor iaf
http://www.blocket.se/vastmanland/Suzuki_DRZ_400_SM_Super_motard_34027893.htm?ca=9&w=3

Konstig annons. Mätarställning 1 mil (=ny??), sen skriver de "bra skick", vilket ju är en förutsättning om den är ny....

1 mil har man sett på många annonser, tror det är ett sätt att fånga intresse att folk skall höra av sig, får man bara chansen att snärja någon som ringer och frågar om den bara gått 1 mil? SÅ kan hojen ändå bli såld :tummenupp

Köp inte fmx... Sikta på en ktm eller en XR, fmx:en är en tyngre & slöare variant av XR :)

Det är så? Men är inte ktm dyrt? reservdelar o försäkring? Märket för sig är ju ganska dyrt och har ganska bra standard men jag vet inte riktigt om mina pengar räcker till något sådant

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park