Hojåkare sthlm söderort

slangklämman

Medlem
Gick med
4 May 2011
Hoj
yamaha mt-07 -17
Hej! Nu är körkort fixat och hoj inköpt men det tråkiga är att jag inte känner folk som kör hoj! Jag bor i uttran utanför tumba, 32 år, håller på med dragracing (bil) älskar allt med motor och söker folk att åka hoj med! låter som värsta kontaktannonsen men det kommer bli tråkigt i längden om man ska kuska runt själv jämt. så skriv här i tråden om nån e sugen på att dra ut en sväng nån gång eller pm mvh Janne

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Häng med eller möt upp oss till/på Rapidos öppet hus nu på lördag. Rapido MCK ligger mitt emot globen.

Du hittar det under Stockholmsforumet "hojåka i lugnt tempo" om du scrollar lite bland inläggen.

/Peter

Last edited:
lokala mötesplatsen onsdagar donken sveavägen typ från 20:00 å framåt eller Bulten (257) / Rosenhill

(för de som har inte har skruvat sönder hojen vill säga :huvet:huvet:huvet )

Ja häng med på lördag, se Stockholms forumet, Rapido MC, besök sen ut och busa. Hojåka i lungt tempo Det får du ta med en nypa salt, lite fortare kör vi men vi väntar alltid in alla, 11.00 Donken Upplands Väsby nu på lördag . Vi brukar köra söder om stan också, Bulten mm. Då träffas vi på Donken, Sveavägen.

ok kommer till donken väsby på lördag. är det vid glädjens?

Tjena igen

Jupp, är vid Glädjens trafikplats. Vore kul om så många som möjligt dyker upp nu på lördag och vi har ett mål också till att börja med åtminstone. Rapido är skittrevligt att besöka denna dagen och justa lirare. Glöm inte ta med cash om ni vill grilla en vurre eller fika på plats.

På tal om mål ja. Varför inte också hänga med MCE på detta dagen efter?

https://www.facebook.com/events/904707949640608/

Last edited:
ang sönd får jag se ev så har blocket till racebilen kommit och då måste jag skruva inför tierp men annars e ja lätt på

ang sönd får jag se ev så har blocket till racebilen kommit och då måste jag skruva inför tierp men annars e ja lätt på

kör du gata eller bara på strippen me racebilen, vad har du för bil, motor mm, sist av allt bilder på den:tummenupp

Slangklämman

Tierp? Fixa en tur dit när du kör och självklart med gratis inträdesbiljetter. Jag kommer! Och många fler med mig gissar jag :-)

kör du gata eller bara på strippen me racebilen, vad har du för bil, motor mm, sist av allt bilder på den:tummenupp

nej det är bara strippen! har slutat köra själv nuförtiden är det "bara" skruva. bilen är en plymouth cupe -38 med 526 hemi 14/71 blower methanol insprut ca 3000 hp. går i outlaw klassen top doorslammer. teamet heter pitchblack racing
5d957c85df7109520265d498574b9f2c.jpg

nej det är bara strippen! har slutat köra själv nuförtiden är det "bara" skruva. bilen är en plymouth cupe -38 med 526 hemi 14/71 blower methanol insprut ca 3000 hp. går i outlaw klassen top doorslammer. teamet heter pitchblack racing
5d957c85df7109520265d498574b9f2c.jpg
fan va skoj, där har man inte mycke å sätta emot :) när e Tierp?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8