Hobbex har börjat sälja minimoto.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Och till helt ok priser också :tummenupp

http://www.hobbex.se/

Så nu lär nog inte reservdelar vara ett problem längre :D Och alla gnidna handlare som vill ha upp emot 8000:- för sina vanl 2000:- minisar kan ju dra :fatta! :rofl

AF1Räser skrev:
Härliga tider! :)

Men jag hittar inget om reservdelar..? :s

Nej, jag bara antar att de kommer att hålla med reservdelar också. Är ju en ganska så stor firma :)

Åhå åhå. Där ser man.

jag tror åxå att gruppköpen kommer att minska drastiskt då hobbex måste lämna garanti på sina grejjer, dessutom har dom samma pris som gruppköpen (beroende på vem man handlar av). Men om gruppköpsanordnarna kan komma med samma försäljningsvillkor som hobbex så spelar det nog ingen roll vem man köper av.

Det står att dom håller 1 år garanti på sina varor kommer att bli intressant att följa detta :rofl :rofl

moto-gg skrev:
Det står att dom håller 1 år garanti på sina varor kommer att bli intressant att följa detta :rofl :rofl

Blir nog inga problem. Garantin lär ju antagligen bara vara för saker som svets fogar, rena material fel eller fabrikations fel. Saker som lager, kolv, cyl mm räknas nog som rent förbruknings material!

vad tror ni det är för moddel på dom? typ en 14e som delviss www.cuihan.com levererar? Funderar på om man skulle köpa en från hobbex istället. Prova den där ifrån.
plus att dom har Garanti! :banana

Mini Mulle skrev:
jag tror åxå att gruppköpen kommer att minska drastiskt då hobbex måste lämna garanti på sina grejjer, dessutom har dom samma pris som gruppköpen (beroende på vem man handlar av). Men om gruppköpsanordnarna kan komma med samma försäljningsvillkor som hobbex så spelar det nog ingen roll vem man köper av.

Det finns garanti på allt vi förmedlar med, på tex crossen som sporthoj säljer är det 12 månader på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT