Hmmm

rrp

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En sån där svart sak
Ja nu sitter man och läser allt dråpligt, som tyvärr kan hända vem som helst. Som tur är så är det ju ingen som gjort sig illa.
Tänkte att jag skulle vara med o berätta lite..
Detta en grej som endast jag skulle lyckas med:(
1: minnet
Är i garaget och sätter ihop det sista på bladen.
När jag nästan är färdig så kommer det en tjej och hälsar på. Detta är en tjej som jag tyckte väldigt mycket om. Jag bjuder henne på en åktur runt stan och jag känner att det var en jävla tur att jag hade hojen.
Kommer tillbaka efter en halvtimme och ska parkera hojen. Ber tjejen hoppa av och för att "stila" skulle jag dra av en burn eftersom jag ändå skulle byta däck. BIG MISTAKE.
Jag börjar bränna däck och när jag röklagt gårdsplan utanför jobbet så tänker jag att nu skall jag dra en rolling burn in i garaget. Släpper bromsen för snabbt och åker på bakhjulet in i garaget med mig släpandes efter. Stängde av ren tur av "dödaren"och ramlar under hojen glidandes på garagegolvet.
Ligger på golvet förbannad och skamsen när jag ser tjejen dubbelvikt i verksta´n.
Kravlade mig upp och fick henne att lova att aldrig berätta detta för nå´n.
Har sen dess aldrig försökt impa på en tjej på det sättet.

Minne 2
Samma sommar (i slutet av juli)
Lånar en zx-9 Av en kompis för att åka och hämta hojnyckeln i bilen.
Ställer hojen bredvid bilen och börjar låsa upp den när jag ser något röra sig i ögonvrån.
Då har hojen börjat rulla av stödet pga att jag parkerat i nerförsbacke. Slänger mig till hojen och försöker desperat lyfta den.Misslyckades radikalt och försökte då slänga mig under hojen med benet ,som stöd var det tänkt.
Hojen fortsätter då rulla och allt ramlar över mig.Ligger då så taskigt till att jag inte orkar få upp den för egen maskin så jag ropar till en farbror på andra sidan vägen och ber han om hjälp att lyfta. Farbrorn orkar inte och ropar dit sin kompis. Dom orkar inte heller så efter ett tag vart det tre gamla farbröder,dock mycket vitala må jag säga,som hjälpte mig upp. Jag tackade för hjälpen och skyndade mig därifrån när jag märkte att det var tre rätt söta tjejer som fnissande tittade på mig i min misär.

man ska ge fasen i att stila på nåt sätt. Ser nån en när man ska spela nonchalant kan mna ge sig fan på att man ställer till nåt som mer påminner om en klantig pajas än en cool snubbe.

Du bor inte i samma stad längre va?
Rykten sprids snabbt....... :D

750RR

Det impar ganska stort på tjejer att endast HA en motorcykel. (Jag vet) Sen att få åka med är ju riktigt coolt!!!! :rock :rock

Man behöver alltså inte börja stajla en massa......Visst kan det va ett exta plus i kanten, men hon var nog mer än nöjd med åkturen tror jag! :D :D :D :D :D

Sara skrev:
Det impar ganska stort på tjejer att endast HA en motorcykel. (Jag vet) Sen att få åka med är ju riktigt coolt!!!! :rock :rock

Man behöver alltså inte börja stajla en massa......Visst kan det va ett exta plus i kanten, men hon var nog mer än nöjd med åkturen tror jag! :D :D :D :D :D
saning med modifikation, beror ju på vad det är för hoj med.
Min xr600 imponerar inte på nån mer än möjligen smågrabbar:-))

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back