hmmm vad tror ni om den här då?

Ja vad säger man...... Spelar ingen roll vad man säger, men göm alla vassa föremål och sup dig glad. Kan funka om du har tur.... Eller så står du bara ut med det tills du kommit över henne.

Danny boy skrev:
vill gå till andra sidan...gå över gränsen...

Nä det vill du fan inte... Jag lovar dig... Jag vet dock itne hru det är "där" men det vill du inte ändå.

Blev oxå dumpad av mitt livs kärlek för en månad sedan typ. Jag vet att det inte hjälper så mycket. FOlk sa såhär till mig med när jag hade det som värst (tack SH) men det blir faktiskt bättre. Jag älskar fortfarande min tjej efter de 2 år vi var tillsammans men jag kan ju inte tvinga henne till nått...

Men man måste gå vidare. Se de saker man verkligen har här i livet. Sin hälsa, sina vänner, saker man tycker om... Man måste tänka så.... Snart kommer våren oxå... Fan va gött...

seså, ta en glass...

Rycka upp sig hojbroder.... Jag VET att det är fördjävligt......

/Henke

Sov. Sova funkar. Speciellt klockan 1 på natten. Morgonrock på i morgon, sedan är det bara att ringa en polare, börja pimpla bärs och kontemplera över livets jävligheter.

Vill hon göra slut är det slut, finns 2 sätt att tackla det;

1. Gräv ner dig i det. Obra.
2. Gå vidare. Bra. Låt det ta någon vecka så det värsta går över bara. Jag är inte avis på dig.

Mitt tips aktivera dig, gå och träna. Träffa kompisar ta en fika men vad du än gör sitt inte hemma och klura.
Du kommer att fixa det såsom vi alla andra gjort, det gör ont.
Lipa, det hjälper.

Och sedan tror jag på det gamla ordspråket "what comes around goes around". Hon kommer få igen var så säker.

///M

Urk och blä lider med dej har varit i samma situation några gånger.
Vad säger man.....det går över med tiden och det är bara mänskligt att vara less sargad och sårad.

Att dricka alkohol vetefasen om de e så bra, jag tycker du ska umgås mycket med folk som du gillar de brukar hjälpa.

Aj faaaan....Ja d e jävligt tungt !! Tro mig, ja vet ! Been there. Men spånken vete fan om d hjälper, mig hjälpte d d skapligt iaf, satan va ja krökade...Å den ångest ja burit. Näe, som d andra säger: Låt dina vänner hjälpa dig ur d här, träna å aktivera dig, sitt inte ensam å gråt dig fördärvad, även fast gråta e bra...D e hon som förlorar dig inte tvärtom !!! Stay strong n Take Care !!!

t-rex skrev:
Sov. Sova funkar. Speciellt klockan 1 på natten. Morgonrock på i morgon, sedan är det bara att ringa en polare, börja pimpla bärs och kontemplera över livets jävligheter.

Vill hon göra slut är det slut, finns 2 sätt att tackla det;

1. Gräv ner dig i det. Obra.
2. Gå vidare. Bra. Låt det ta någon vecka så det värsta går över bara. Jag är inte avis på dig.
:fakta
e bara o välja, gräva ner sig kan man göra hur länge som helst. Välj alternativ 2 istället! Och som andra sagt aktivera dig! Gör saker. Blir lätt att mn blir sittandes på röven som du förmodligen gjort när du varit ihop me tösen. E ju extra tungt på vintern. Men snart ere vår! Och om ett tag så skrattar du åt att du brydde dig för 5 spänn!

/ Hannes

Danny boy skrev:
joo, provade att "supa mig glad"... gick inget vidare...

men däremot... så la jag in det här inlägget...för attt SH folket är som mig, och förstår...
och ja... det hjälper..lite ljus i mörkret...

Min tjej dumpade mig sex dagar innan jag skulle rycka in i lumpen....de e inte lätt, man får ju inte precis något stöd av befäl och polare hade man ju inte i början...träffa familjen, nääää inte på tre veckor.

Men jag överlevde, visst svider de ibland, men jag klarade det....och jag är en tönt på två hjul, så det borde vara hur lugnt som helst för dig..
Tänk :banana inte :huvet

Danny boy skrev:
min typiska vecka:

tränar 4-5 pass

jobbar minst 8 timmar per dag
snackar med jobbar kompisarna om det...
träffar båge polarna på kvällarna...snackar om allt möjligt, känns bra..
käkar lite...
ska sova, går inte ligger vaken ca 3-4 timmar..
går o lägger mig i soffan... reagerar att väckarn ringer...
borstar tänderna, tittar på skafferiet... skiter i att äta, tar mina vitaminer och drar till jobbet...
sover en timma på jobbet, i bästa fall...

jag vill verkligen inte tyvka synd om mig själv, men jag har det fan ruggigt tungt...

JA du..
Jag gjorde nästan samma sak som du gör när jag var i din situation sommaren 2002.. Jobbade 18-19 timmar/dygn åt nästan ingenting och tyckte att sova var överskattat... Tyckte att det var ganska befirande eftersom jag slapp tänka så mycket på det men sen gick jag ner 15 kg på 2,5-3 månader....

Håll dig sysselsatt är mitt bästa tips...

Det löser sig.....

det suger fet pung sånt där.. blev bedragen och dumpad samma kväll i somras efter 2 år och 8 månaders förhållande... kändes också tungt som fan men det som hjälpte mej att komma över det var att bara va ute och umgås med folk.. gärna prata med en massa trevliga tjejer.. det kändes skitbra... se att det fanns fler fiskar i havet.. jag kom över henne mycket fortare än jag hoppats på och jag skulle inte ens ta i henne med tång i dagsläget!! nu har jag torskat dit på en annan tjej och är olyckligt kär istället.. :huvet hursomhelst.. det kommer ljus efter mörker!! om det känns riktigt jävligt nån gång så finns det nog många här du kan adda på msn som är bra på att lyssna!!

Hoppas att du börjar må bättre snart!!

//Henke

Välkommen till livet. Life sucks.

Gå inte över gränsen. Hon är inte värd det. Det är försent att fatta det efteråt.

jo men så länge de känns bra o va med kompisarna så ere lungt. Då kan du va me dom så slipper du må kass. Värre är det om man mår så jävla dålit att man inte ens kan va med kompisarna.
De blir bättre!

Hej...

är inte alls avundsjuk på dig. Har varit i liknande situationer... förut... men kanske inte riktigt så dramatiska....

Det är svårt att komma med riktigt bra tips i sådana här lägen, men om jag nu ska tipsa om nåt, så skulle det nog vara att undvika kontakt med exet... visst, det är ju svårt ifall hon ringer, men i den utsträckning det nu går... jag tror all kontakt leder till att man river upp redan öppna sår...

Ta det lungt, försök leva ett normalt liv... det går över, fastän det känns helt otänkbart. Det finns ett ljus i tunneln, även om du inte ser det. Jag lovar. Och det är inte ett framrusande tåg, utan din framtid.

Morsning korsning,

P

Danny boy skrev:
Men jag mår verkligen väldigt väldigt dåligt....ser inte ljuset i tunneln...

Last edited:
Sluta tänk på dumheter....gå över gränsen....för en brud. :fatta!

Se på dessa stackare i iran som blev av med sina hela familjer.

Din brud har dumpat dig...låt bruden leva sitt liv...gud dumpar henne också en vacker dag.

Du ska vara nöjd med dig själv, det finns gått om brudar, typ 3 tjejer per kille på klotet.

Komm ner på Motorcykelmässan i Stockholm där finns det alltid gott med brudar!!! Ett tips :tungan

Familjen är viktigast sen hojen och kompisar.....brudar kommer och går.

Ja..Ja alla tjejer som läser detta.......killar i mellan, so back off :brinnerup

Ja du...alla dessa bitches! Du ska kort o gått skita i henne även fast du älskar henne. Total ignorera! Skit ska skit ha! D man inte kan få blir man bara mer kär i, iaf jag.

Jag va olyckligt kär i 3 år :huvet Trodde aldrig jag skulle kunna träffa en sån tjej igen..men d gjorde jag. O jag har verkligen problem o falla för rätt tjej.

Att ignorera en person brukar oftast leda till att den vill ha mer...förstår du inte? Hon vet att du älskar henne och beter sig som att hon vill såra dig ännu mer.

Nä du..nästa gång hon hör av sig så säger du : Inte intresserad! Visa att du inte är sårad utan va kall mot henne så kommer hon få en tankeställare

Last edited:
Danne! Du kan inte köra ner dig för mycket i en tjej som inte uppskattar dig! Ta och gå vidare även fast det känns jobbigt att försöka hitta en ny tjej eller finna livet igen. Förstår att du kanske tycker tjejen du 'hade' var en underbar tjej och kanske fortfarande är, men hon visar sig ju inte vara värd dig!

Ta dig samman! Det går över! Vet själv vad deppiga tider är... men inte vad du går igen, men förstår oxå vad du går igenom är otroligt jobbigt.

DET ÄR DEN FÖRBANNADE VINTERN! SÅ ÄR DET! :fakta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...