Hjula på bakhjulet?

Tamás T

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
Kommer snart
Hej alla!

Har en liten fråga som jag tycker hade varit kul om folk här hade kunnat berätta sina erfarenheter om. När ni som kör hoj började köra, hur lärde ni er att hjula och hur gick det för er? Berätta gärna era erfarenheter hur det gick när ni skulle lära er det. Gick det bra eller blev det lite nya kåpor? Berätta hur ni gjorde när ni skulle lära er och var och gärna med vilken hoj.

Tamás T

Första hojen, Cbr600, en polare sa, gasa till den börjar dra, släpp gasen och gasa igen (av o på gas) och det gjorde jag, framhjulet till väders.. Sen var det bara till fortsätta o träna.. Inga vurpor..

Samma med andra hojen, en ninja 600, dock så behövde inte polaren säga samma sak igen, det var bara att göra samma, den gick finare på bakan.. inga probs att köra med den heller.. Inga vurpor..

Tredje hojen, en offroad som var i min ägo någon vecka innan jag rasade motorn på den.. Samma procedur, av o på:a upp och växla dig upp i fart.. Inga vurpor..

Tredje hojen, gixxer 750, bara å ge gas ettan eller tvåan eller koppla eller av o på:a, eller.. (Ja, den vill hjula varken jag vill eller inte :)....
Inga vurpor än.. Låter som jag kan detta föressten, det kan jag inte.. Än.. Men det går bättre..

:squid

Lycka till. :tummenupp

Började att träna med cross. Har slagit över två gånger.

Det är betydligt lättare med sporthoj, stabilare o starkare.

Lycka till :banana

Tamás T skrev:
Hej alla!

Har en liten fråga som jag tycker hade varit kul om folk här hade kunnat berätta sina erfarenheter om. När ni som kör hoj började köra, hur lärde ni er att hjula och hur gick det för er? Berätta gärna era erfarenheter hur det gick när ni skulle lära er det. Gick det bra eller blev det lite nya kåpor? Berätta hur ni gjorde när ni skulle lära er och var och gärna med vilken hoj.

Tamás T

Använd den alldeles utmärkta sökfunktionen och du skola finna....

CrazyMartin gjorde det och mobbade mig för att jag inte gjorde det, så jag föll för grupptrycket, och ville vara lika cool och började wheela trotts jag inte ville. ;) :tummenupp

-Lärde mig på egen hand ute i industriområdet. Öka succesivt är tricket :tummenupp

ziif skrev:
Började att träna med cross. Har slagit över två gånger.

Det är betydligt lättare med sporthoj, stabilare o starkare.

Lycka till :banana

är du galen människa? mycket lättare och mindre läskigt att wheela med cross. Går ju upp hur lätt som hellst och så går det inte lika jävla fort som med en motorcykel. Faller man från crossen så kanske man gör illa sig litegrann men om man wheelar med en sporthoj så går det ju fort som fan och så dör man om man trillar av

honkiie skrev:
är du galen människa? mycket lättare och mindre läskigt att wheela med cross. Går ju upp hur lätt som hellst och så går det inte lika jävla fort som med en motorcykel. Faller man från crossen så kanske man gör illa sig litegrann men om man wheelar med en sporthoj så går det ju fort som fan och så dör man om man trillar av

Viss skillnad i kostnad att laga med ,cross billigt..sporthoj svindyrt

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm