Hjo Hoj i Skaraborg! :-)

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Tjenare!

Efter ett antal år utan Hoj så blev abstinensen för stor utan Hoj i Hjo!

Tänkte se om det finns fler åkare i Skaraborg med omnejd för att kanske kunna mötas upp och ta sig en åktur när lusten finns...

Har sett att det brukar dyka upp ett antal under dom vackra sommar kvällarna i vår vackra stad så det skulle vara kul och kunna få ihop något någonstans typ en helgkväll i månaden åtminstone!

Kommer att ha några turer till Söderköping där jag kommer att vara handledare till en blivande hojåkare och visst hade det vart kul om vi kunnat vara fler som åkte och träffade på lite trevligt folk i dom trakterna också!

Hoppas på någon form av respons. Kanske någon som har redan förslag på träffar eller annat roligt.

Jag har dock väldigt begränsat med "åktid" pga jobb och familj men dom kvällar/dagar när det är som bäst kommer jag att vara ute och åka! Ser Ni mig så är det bara att komma upp och säga hej!

MVH

Anders

Kör Hjovägen till Korsberga, sväng ner mot Fröjered och sedan Tidaholm. Kör gamla vägen till Habo och sedan ner till Waynes i Jönköping. Se till att anlända 17.59 på onsdagar. Kolla tråden i Jkpg-forumet om någon annan är på väg dit först :)

Härligt! Ska försöka ta mig dit nu under sommaren när man iaf är på hemmaplan!

Tack för tipset!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...