jeppe79
Fan va snabbt det går ibland....
Hallå alla!
Är det ngn som har en R1-04-06 som skulle kunna tänka sig att låna ut lite orginaldelar?! Konstig fråga kanske...men jag har hittat en R1-04 RR-hoj som jag är jävligt sugen på att köpa. Problemet är att den är en import RR-klar, men med papper...dvs jag måste regga in den med lampor å hela skiten, vilket inte finns i dagsläget
. Därför undrar jag om det finns ngn vänlig själ med just en sådan hoj som skulle kunna förbarma sig över mig å låna ut dessa saker så jag kan besiktiga hojen. Vi pratar om max en halvdag alltså...på med skiten, besiktiga, av med skiten...simple as that
! Vi kan säkert komma överens om en kompensation också...jag blir bara glad om det är ngn som hörsammar mig!
Mvh Jesper
Är det ngn som har en R1-04-06 som skulle kunna tänka sig att låna ut lite orginaldelar?! Konstig fråga kanske...men jag har hittat en R1-04 RR-hoj som jag är jävligt sugen på att köpa. Problemet är att den är en import RR-klar, men med papper...dvs jag måste regga in den med lampor å hela skiten, vilket inte finns i dagsläget

Mvh Jesper