Hjälp!

jeppe79

Fan va snabbt det går ibland....
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
R1-07...R1-98 streetfighterbygge
Hallå alla!
Är det ngn som har en R1-04-06 som skulle kunna tänka sig att låna ut lite orginaldelar?! Konstig fråga kanske...men jag har hittat en R1-04 RR-hoj som jag är jävligt sugen på att köpa. Problemet är att den är en import RR-klar, men med papper...dvs jag måste regga in den med lampor å hela skiten, vilket inte finns i dagsläget:confused: . Därför undrar jag om det finns ngn vänlig själ med just en sådan hoj som skulle kunna förbarma sig över mig å låna ut dessa saker så jag kan besiktiga hojen. Vi pratar om max en halvdag alltså...på med skiten, besiktiga, av med skiten...simple as that:) ! Vi kan säkert komma överens om en kompensation också...jag blir bara glad om det är ngn som hörsammar mig!

Mvh Jesper

varför itne bara ta licensen istället å börja köra? varför krångla med å gatregga en oreggad hoj när du har 2 stycken du kan prova åka bana me? är de kul så tar du licens å börjar träna.

då har du olycksfallförsärking i licensen
du slipper ställa på hojjen varje gång du skall åka bana.

licensen kostar 2650 å lösa ut plus en licenskurs. dom pengarna tjänar du nästan in på en sesong om du tänker åka mycket bana. kostar ju å ställa på 50 kr plus försärking ett par dagar för varje bandag. för jag antar du tänker åka rätt mycket om du är villig å lägga en 60 000 på en banhoj när du redan har 2 "ban" hojjar.

Jo det är klart den enklaste sättet att lösa det på! Var ute igår å leta efter licenskurser men hitta fan ingen...kolla på både svemo och smc. Du kanske kan tippsa mig var jag hittar ngnstans?! Jag har ju åkt bana innan å det är jävligt roligt, så ja...jag kommer att köra mycket bana!

varför itne bara ta licensen istället å börja köra? varför krångla med å gatregga en oreggad hoj när du har 2 stycken du kan prova åka bana me? är de kul så tar du licens å börjar träna.

då har du olycksfallförsärking i licensen
du slipper ställa på hojjen varje gång du skall åka bana.

licensen kostar 2650 å lösa ut plus en licenskurs. dom pengarna tjänar du nästan in på en sesong om du tänker åka mycket bana. kostar ju å ställa på 50 kr plus försärking ett par dagar för varje bandag. för jag antar du tänker åka rätt mycket om du är villig å lägga en 60 000 på en banhoj när du redan har 2 "ban" hojjar.

kolla med karlskoga motorstadion och ring även falkenbergsmotorklubb. Dom borde köra nån kurs snart igen.

gott att ha den gjord.

sen är de bara hänga på. känns som vi åker på de mesta i närheten just nu.

Jag kan ju göra den...men jag har kollat lite på kåpor å sånt...det får bli det till att börja med! Ska ringa å kolla imon=)! Tack för hjälpen!

kolla med karlskoga motorstadion och ring även falkenbergsmotorklubb. Dom borde köra nån kurs snart igen.

gott att ha den gjord.

sen är de bara hänga på. känns som vi åker på de mesta i närheten just nu.

karlskoga motorstadion har nog licensutbildning under bikeweek vecka 30... men kanske är lite för långt bort i planeringen.

köp krashkåpor till dit fighter bygge du komemr inte ha tid å åka sporthoj på gata. fighter på gata och alla banträffar:) hehe

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!