hjälp!

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
mycket med bilar nu.. nån som känner en lackerare som lackar bilar som kan göra ett litet lack jobb på min kofångare? det e bara lite färg som lossnat stort som en tjugolapp ungefär så det e inte så mycket. tacksam för hjälp! självklart betalar ja för mig:tummenupp

<-(XxX)-> skrev:
2489728 mycket med bilar nu.. nån som känner en lackerare som lackar bilar som kan göra ett litet lack jobb på min kofångare? det e bara lite färg som lossnat stort som en tjugolapp ungefär så det e inte så mycket. tacksam för hjälp! självklart betalar ja för mig:tummenupp

kan du ta loss den så kanske DON Q kan hjälpa dig när han får tid

Gottis skrev:
2489736 kan du ta loss den så kanske DON Q kan hjälpa dig när han får tid

det e såpass lite färg som lossat så det behöver inte bli perfekt bara bättre om man säger så. vill bara ha det ifyllt inte lacka hela kofångaren. heter han så på sporthoj? kanske kan höra med honom isf.

<-(XxX)-> skrev:
2489759 det e såpass lite färg som lossat så det behöver inte bli perfekt bara bättre om man säger så. vill bara ha det ifyllt inte lacka hela kofångaren. heter han så på sporthoj? kanske kan höra med honom isf.

ska du få det bra så måste allt slipas om och läggas ny färg på har du färg koden :confused:
han heter Don Quixote på SH

Gottis skrev:
2489892 ska du få det bra så måste allt slipas om och läggas ny färg på har du färg koden :confused:
han heter Don Quixote på SH[/QUOT

jo men där det lossnat färg syns det inte så mkt ändå.. det e typ på underläppen av kofångaren. ser inte ut som det e nån grundfärg?? ska ju nog ändå byta in bilen så det e inte så himla noga. thanxx!!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8