Hjälp till att rösta fram min raketsparksfilm på Nikons filmtävling!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Hej kamrater!

Nu är det så att jag har lagt in en film från när vi provkör en raketdriven spark på Nikons filmtävling och det hörs ha retat gallfeber på massa navelskådande filmfantaster, vad vore då bättre än om den tog och vann hela skiten?:D

Folkets pris räknas fram genom att ta betyget x antal giltiga visningar och man måste ha sånt där facebook för att rösta, har ni lust att hjälpa till lite vore det toppen! Första pris är en kamera för 30 papp och ifall vi vinner ska den säljas så vi har råd att köpa lustgas till ett nytt raketprojekt.

http://filmfestival.nikon.se/movie/326/aktur-pa-raketdriven-spark

Sista röstningsdag är på söndag så det är lite brått, vinner vi lovar jag att det kommer massvis med film från det nya raketprojektet framöver!:tummenupp

Bra jobbat, nu är den uppe på 8:e plats betygsmässigt!:banana

Antal visningar kan man inte se så jag vet ändå inte hur man ligger till totalt, men det lär visa sig snart.

Röstat!
När det gäller att häckla finkultur- och idrottrörelsen ställer jag alltid upp. Till skillnad från motorintresserade ungdomar får de ju mina skattepengar.
Hoppas du vinner och att "Olov" (i kommentarsfältet) spräcker en pannven.

Röstat!
När det gäller att häckla finkultur- och idrottrörelsen ställer jag alltid upp. Till skillnad från motorintresserade ungdomar får de ju mina skattepengar.
Hoppas du vinner och att "Olov" (i kommentarsfältet) spräcker en pannven.

Är du en facebookare?
Ska kanske skaffa jag med, för raketkonstens skull!

Fy fan gubbar, nu är stenen i rullning! 4:e plats and counting!

Vinner det här bidraget kommer det bli filmhistoriens lamaste applåd på prisutdelningen...:rofl

Röstat.
Verkar ligga på andraplats nu.

Det här är helt min typ av humor, inklämd mellan "djupflumkonstnärliga" titlar som "I Am A Vision" och "Infection In Motion" så hittar vi "Åktur på raketdriven spark".:D
Hoppas ni vinner pojkar

Jag hade gärna röstat om jag hade haft sån där fejsbook, men ikke sa nikke, där säger jag stopp.
Allt går genom fejsbook idag, det är skrämmande .. Har man inte fejjan så finns man inte, därför finns jag ikke! :D

Edit; Glömde tillägga att det ser förjävla skoj ut! :D

Jag hade gärna röstat om jag hade haft sån där fejsbook, men ikke sa nikke, där säger jag stopp.
Allt går genom fejsbook idag, det är skrämmande .. Har man inte fejjan så finns man inte, därför finns jag ikke! :D

Edit; Glömde tillägga att det ser förjävla skoj ut! :D

Samma här, känns som att man är ganska så ensam om att aldrig haft facebook. Fan man hinner ju knappt bena igenom de 5-6 motorrelaterade forum man är aktiv i, finns ju inte ens en teoretisk möjlighet att hinna läsa om alla 100 gamla klasskompisar man inte orkar ringa till...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT