Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok det låter helt livsfarligt men det är ju värt att prova tror du ja måste rycka uppåt eller borde den gå upp av sig själv och va tycker du e lämplig hastighet att rulla i...tillomed ja fattar batt ja ska hja ettan i ialafall..prulle skrev:2390418Rulla framåt, trycka in koplingen, gasa upp till 8000 dumpa koplingen, ryck. Går den inte upp/över så undrar jag rejeält..
Tror inte du behöver rycka. dumpar du kopplingen vid 8k varv reser den sig nog ändå. Rycker du drar du troligtvis runt._Timpa_ skrev:2390437ok det låter helt livsfarligt men det är ju värt att prova tror du ja måste rycka uppåt eller borde den gå upp av sig själv och va tycker du e lämplig hastighet att rulla i...tillomed ja fattar batt ja ska hja ettan i ialafall..
12,6 kb stor?stoooffe skrev:
prulle skrev:2392067hihi jag slog över när jag rullade å gasa fult utan att dumpa någon kopling eller rycka. Bara så ni vet.
12,6 kb stor?
30,2kb ? asså cp... spara mål som och sen tuggar den på 10 sek sen påstår den sig vara klar.stoooffe skrev:2392075Funkar för mig?
9.40 MB.
Funkar perfa för migprulle skrev:239208030,2kb ? asså cp... spara mål som och sen tuggar den på 10 sek sen påstår den sig vara klar.
prulle skrev:2392542Nu funkar det
Bakhjuls åkning och bakhjulsåkningdet va mer bakhjuls skutt.![]()
Aldrig provat så jag vet inte. Kan ju inte slanga med tmn så jag är inte direkt 1337 heller.stoooffe skrev:2392700Jo men sen är det fortfarande en sporthojshyndratjygafämma.
Inte direkt optimal att slanga med, minst sagt.
Mina medprulle skrev:2392714Aldrig provat så jag vet inte. Kan ju inte slanga med tmn så jag är inte direkt 1337 heller.![]()
Men min crm skutt ser ut typ så där.
Lundgren skrev:2392789Mina med![]()
Ska fan börja tränna mer på det nu jag mennar nu harr jag sett att man inte slår sig specielt mycket om man slår över.Lundgren skrev:2392789Mina med![]()
Jag vill inte göra det nuprulle skrev:2393323Ska fan börja tränna mer på det nu jag mennar nu harr jag sett att man inte slår sig specielt mycket om man slår över.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |