Hjälp mig däck!!

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Faan jag hittade en jysst sajt i Tyskland där man kund köpa en uppsättning Michelin pilot power för 2500:- Nu kommer jag inte ihåg vilken sida det var :kocko

Tror att den hette Reifenwand eller Reifensite!! Någon som vet några jyssta sidor i Tyskland?

JB

Jaha då har jag beställt fram och bakdäck Till zx9:an från Reifenversand.com i Tyskland.

Det blev Michelin pilot power. Kostade totalt inkl frakt 2544,84 sek. Tycker att det var riktigt billigt.

JB

Jas-95 skrev:
Jaha då har jag beställt fram och bakdäck Till zx9:an från Reifenversand.com i Tyskland.

Det blev Michelin pilot power. Kostade totalt inkl frakt 2544,84 sek. Tycker att det var riktigt billigt.

JB

Har du beställt därifrån tidigare. Skriv några rader om hur det fungerade när du fått däcken.

Jas-95 skrev:
Dom hade iafl inte däck till min hoj?

JB

Klart som tusan de har däck till din hoj. Funktionen där som ska visa rek. däck kanske inte har så mycket info inlagt men vet du dimensionen så är det bara att bläddra o bråwwsa som på alla andra ställen

Dom hade til min iaf, om jag tastade in et og et dack. nar jag tastade in fram dacket mitt fann dom det inte så jag provade 120/70 istalletfor 120/65 det hade dom!

Edit: pilot påwer kostade 3000 har til min hoj....

Jimmy-boy skrev:
Har du beställt därifrån tidigare. Skriv några rader om hur det fungerade när du fått däcken.

Japp, info kommer när däcken anländer. Beställde i torsdags 05-03-03. The clock is ticking!

JB

Jag lovade att skriva när däcken kommit!!

Dom kom igår fredag. Det tog alltså 8 dagar. Funkade kanon att bäställa :tummenupp

Det blev då Michelin pilot power. Kostade totalt för fram och bakdäck inkl frakt 2544,84 sek. Betalade med visakort.

Bara att beställa!!

JB

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!