Nithro
Lycklig
Tjena
Funderar pa att kopa mig en gathoj igen.
Hade en TTR600 som forsta hoj, korde lite motard med den, men sen blev det skog for hela slanten. Den ar sald och nu har jag en GasGas 300 som endast gar i skogen.
Har hamnat i Italien nu, och det ar bade billigt och smidigt med hoj har.
Forsoker komma fram till vad jag vill ha for nagot..
Krav/onskemal:
Hallbart och driftsakert (varken lust eller sa bra mojlighet att meka)
Billigt (under €2500, helst under 2000)
Riktigt marke (ej kinahojar m.m, vill kunna hitta reservdelar)
Elstart
Funderar mellan motard (typ DRZ eller TTR-E), streetfighter/caferacer (typ bandit, hornet, er5/6, monster, mt03 mfl) och hojar som man kan kora langt med (africa twin, bmw gs, transalp mfl)
Lutar mer at "riktig" hoj an motard tror jag. Det handlar mkt om priset ocksa, min budget ligger pa $2500 (ja, dollar). Det ar absolut max (och hela min lon).
Alla tips ar valkomna, aven andra tradar dar andra var i samma situation som jag ar nu.
Ni far jattegarna lanka till annonser som passar mig (www.subito.it - italienska blocket). Finns i Genova, sa norra italien ar att foredra.
Tack pa forhand, beklagar avsaknaden av de svenska vokalerna.
/Måns
Funderar pa att kopa mig en gathoj igen.
Hade en TTR600 som forsta hoj, korde lite motard med den, men sen blev det skog for hela slanten. Den ar sald och nu har jag en GasGas 300 som endast gar i skogen.
Har hamnat i Italien nu, och det ar bade billigt och smidigt med hoj har.
Forsoker komma fram till vad jag vill ha for nagot..
Krav/onskemal:
Hallbart och driftsakert (varken lust eller sa bra mojlighet att meka)
Billigt (under €2500, helst under 2000)
Riktigt marke (ej kinahojar m.m, vill kunna hitta reservdelar)
Elstart
Funderar mellan motard (typ DRZ eller TTR-E), streetfighter/caferacer (typ bandit, hornet, er5/6, monster, mt03 mfl) och hojar som man kan kora langt med (africa twin, bmw gs, transalp mfl)
Lutar mer at "riktig" hoj an motard tror jag. Det handlar mkt om priset ocksa, min budget ligger pa $2500 (ja, dollar). Det ar absolut max (och hela min lon).
Alla tips ar valkomna, aven andra tradar dar andra var i samma situation som jag ar nu.
Ni far jattegarna lanka till annonser som passar mig (www.subito.it - italienska blocket). Finns i Genova, sa norra italien ar att foredra.
Tack pa forhand, beklagar avsaknaden av de svenska vokalerna.
/Måns