Hjälp mej med udda Arlen Ness prylar

Zuljin

Psykbryt
Gick med
4 May 2005
Hoj
CBR929RR (Reikokaji), ZX10 -88(Såld)
Försöker hitta lite udda accessoarer som Arlen ness har knåpat ihop. Alla kan hittas på Arlenness.it men jag lyckas verkligen inte ute i den riktiga världen. Ha testat eBay, google allt möjligt. Hittar lite på en kroatisk sajt men den kan jag ju ändå inte tyda.

Det jag söker är bla en midjeväska med art nr B-2739-AN.
b-2739-an.jpg

Lite hjälp vore guld!

Du är en stjärna Krisse, tack! :bow

Lite svårläst bara hehe

Edit: Den tyska sidan verkar skeppa till sverige men där har dom rätt bild men kallar den Berik B-2117-AN. Undrar vad man får?

Den holländska verkar inte skriva nåt om internationella affärer. Enligt min babelfish översättning tar dom paypal bla men frakt har dom inte skrivit nåt om.

Last edited:
vet inte hur det är riktigt med arlen ness och berik, har för mig att berik ägs av arlen ness

skicka annars iväg ett mail med bild på den magväskan du vill ha och fråga om det är den dom säljer.

vet inte hur det är riktigt med arlen ness och berik, har för mig att berik ägs av arlen ness

skicka annars iväg ett mail med bild på den magväskan du vill ha och fråga om det är den dom säljer.

Har fått för mej att Berik föddes ur en designer som jobbade för Arlen Ness. Kanske till och med att snubben hette Berik... Ah nu spekulerar jag kanske lite men jag har läst om detta en gång. Synd att minnet inte e bättre bara :näsblod

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka