hjälp med underkläder...

Vilken korsett?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
R1-05
Jag behöver hjälp att välja... underkläderna ska vara till en fotosession jag ska göra om en månad som komplettering till min portfolio.
Ska mest rikta sig till män därför frågar jag er här på sporthoj vilken av dessa tre jag ska välja.

Bifogat

• 7709001.jpg
    7709001.jpg
    12.1 KB · Visningar: 78
  • 7709393.jpg
    7709393.jpg
    13.4 KB · Visningar: 67
  • 7729002.jpg
    7729002.jpg
    23.2 KB · Visningar: 82
KTM 620 skrev:
2572468 Beror ju på vad du vill säga med bilderna :rolleyes:

det ska vara sexiga bilder som ska skickas till ett företag som tillverkar och säljer underkläder. Bilderna kommer vara mycket smakfulla (alltså inte snusk) och tas av en seriös fotograf. kan bara inte bestämma mig vilken av dessa korsetter som är snyggast...

Den vita tyckte jag var snyggast modell på. Sedan gör ju den vita färgen att det ser lite lyxigare och renare ut... iaf enligt mig

Mr Lang skrev:
2572487 Den vita tyckte jag var snyggast modell på. Sedan gör ju den vita färgen att det ser lite lyxigare och renare ut... iaf enligt mig

den vita finns även i ljusblått, rött, svart och mörkblått men då jag är rätt mörkhyad så tycker jag att den färgen skulle passa bäst, plus att rött fanns ju den andra i.

Den där röd/svarta får mig mest att tänka på Moulin Rouge, och vi vet ju alla vad det var för tjejer som jobbade där.

Lite roligt att du valde att ta med den vita då du VISSTE att jag tänkte köpa den... du har förresten inte lämnat tillbaka mina underkläder du lånade för väldigt längsedan nu! :mad:

förlåt men du har ju så jäkla bra smak när det gäller underkläder gumman!
tar en sväng till dig när jag kommer hem från Amsterdam och lämnar dem..

Mcbrud skrev:
2572515 Lite roligt att du valde att ta med den vita då du VISSTE att jag tänkte köpa den... du har förresten inte lämnat tillbaka mina underkläder du lånade för väldigt längsedan nu! :mad:

Catfight i bilder?

Är du på riktigt?
Välj vitt, blir nice med "your skin tone" ;D, kan ju faktiskt funka med ljus blått också.

Ducati for life skrev:
2572525 Är du på riktigt?
Välj vitt, blir nice med "your skin tone" ;D, kan ju faktiskt funka med ljus blått också.

tyvärr så är hon det... *suck*

Fakkverk skrev:
2572521 Catfight i bilder?

Haha, Fakkverk! Oväntat att du skulle dyka upp i den här tråden!

Grisen => Tips; Släng upp en poll så slipper du åtminstonde räkna antalet röster.

(Alltid vitt)

Det fattas något här... jo kawakexet kommer snart :D :D

för övrigt var den vita sexigast överlag men de andra var också heta. men vitt är lite "oskyldigt" så därav öh sexigast?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back