Halloj!
Har försökt på fler forum att få hjälp med mitt tändsystem, men det har varit svårt att få fram information.
Och även ifrån de som säljer i usa finns inte så mycket att ge.
Jag har ett tändsystem till min båge som heter
V Thunder - Hyperfyre.
Det är alltså tändsystem till Vtwin motorer.
Med 2 st switchar som man kan programmera den manuellt samt koppla in den i datorn och Programmera en massa variabler.
Jag saknar bruksanvisning till systemet och vet inte hur jag skall koppla in det.
Så dels så undrar jag hur man gör för att få systemet att bli grundinställt.
Och ifall det då är Dual mode, eller single fire mode.
Och om det är singlefire, går det att sammankoppla de 2 tändkablarna ifrån CDI:n, till EN spole, alltså en spole med endast en ingång eller måste jag ha en dubbelspole?
Finns det någon där ute som har samma tändsystem, och som kanske sitter på en bruksanvisning? Jag hade varit överlycklig ifall jag kunde få en kopia.
Mycket tacksam för alla svar
Har försökt på fler forum att få hjälp med mitt tändsystem, men det har varit svårt att få fram information.
Och även ifrån de som säljer i usa finns inte så mycket att ge.
Jag har ett tändsystem till min båge som heter
V Thunder - Hyperfyre.
Det är alltså tändsystem till Vtwin motorer.
Med 2 st switchar som man kan programmera den manuellt samt koppla in den i datorn och Programmera en massa variabler.
Jag saknar bruksanvisning till systemet och vet inte hur jag skall koppla in det.
Så dels så undrar jag hur man gör för att få systemet att bli grundinställt.
Och ifall det då är Dual mode, eller single fire mode.
Och om det är singlefire, går det att sammankoppla de 2 tändkablarna ifrån CDI:n, till EN spole, alltså en spole med endast en ingång eller måste jag ha en dubbelspole?
Finns det någon där ute som har samma tändsystem, och som kanske sitter på en bruksanvisning? Jag hade varit överlycklig ifall jag kunde få en kopia.
Mycket tacksam för alla svar