hjälp med bromsoks färg!!

greeen

Medlem
Gick med
22 Feb 2008
Hoj
Honda cbr 929 rr
vilken färg tro ni passar bäst till bromsoken..:confused: cyklen är hel svart med silvriga dekaler, svarta fälgar med röda fälgstripes.. vilken färgfabrikat är den bästa att använda.. med tanke på att de blir lite varmt.. // greeen

Se där ja, en bekant kan jag tro? Välkommen hit green. Hoppas du får glädje av din hoj i sommar. Vi får väl ta en runda i smålandskogarna sen.

Jag har kört med Micros 2k, har funkat perfekt.

Pris: 369 SEK

Brake Caliper Set som består av bromsokscleaner och en värmetålig penselbar 2-komponents lack med hårdare. Ger en blank yta som motstår rostangrepp och kemikalier samt är lätt att hålla ren.

Finns i gul, röd, blå, silver, svart och orange.
Produktkod: 36111

hallå chirre!! jo jag får hoppas man kan averka ett par mil i sommar.. okej ska kolla upp micro.. tack för tipset// greeen// green..
jo röd brukar funka men känns som de blir för mycke rött.. :gnissla man kanske skulle köra neutralt som typ svart eller silver..??

Självklart ska du ha svarta bromsok, men då för du ordna silverfälgar, tycker det ser ut att passa hojen :tummenupp

jo men en omlack på hojen ligger inte i planerna förren till hösten (efter det dåliga vädret börjat komma) å då är de tänkt att lägga någon halvmörk grå nyans.. hittat en fin färg från en 850 R.. men då kan nog fälgarna blir någon annan färg än grå..:va

Jag tror egentligen inte det är några probs att köra med vanlig billack på bromsoken på en hoj. Men jag använde Folia Tec specialfärg, funkar klockrent för 329 bagare.

Jag tycker blank svart, tycker det ser för mycket fast and furious ut med ex. rött.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back