Hjälp, jag har blivit en SMS-spammer!

Vantskruv

Övning ger färdighet
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Triumph Sprint ST ABS -06, CRF300L
Fan, råkade skicka 90 SMS till en donna till andra sidan jordklotet. Hur ska man ursäkta sig för en som inte förstår sig på datorer? Använder Woize och jag råkade luta mig på ENTER-tangeten då jag skulle skicka SMS (hur klantig får man vara!?). 90 spänn blev jag av med, och troligen en arg kvinna på köpet. :huvet

Förstår hon sig inte på datorer så räcker det att säga att du använder ett program
som det blev ett fel med.

ungefär.

Vantskruv skrev:
Fan, råkade skicka 90 SMS till en donna till andra sidan jordklotet. Hur ska man ursäkta sig för en som inte förstår sig på datorer? Använder Woize och jag råkade luta mig på ENTER-tangeten då jag skulle skicka SMS (hur klantig får man vara!?). 90 spänn blev jag av med, och troligen en arg kvinna på köpet. :huvet

:rofl

Skyll på katten! :yoparty

Oddjob skrev:
Förstår hon sig inte på datorer så räcker det att säga att du använder ett program
som det blev ett fel med.

ungefär.

Beror lite på vad det står i SMS:et..

En polare till mig pluggade i USA. Han råkade börja bråka med sin tjej, som var kvar i Sverige, på telefon och var efter det så förbannad att han skrev ett långt surt mail där han kallade henne både det ena och det andra. Meningen var dock att skicka mailet till en annan polare som han brukade beklga sig för vid just sådana tillällen... Problemet var bara att han råkade slinta lite på tangenterna i ilskan så han skickade mailet till henne istället.. :rofl

korvgubbe skrev:
Beror lite på vad det står i SMS:et..

En polare till mig pluggade i USA. Han råkade börja bråka med sin tjej, som var kvar i Sverige, på telefon och var efter det så förbannad att han skrev ett långt surt mail där han kallade henne både det ena och det andra. Meningen var dock att skicka mailet till en annan polare som han brukade beklga sig för vid just sådana tillällen... Problemet var bara att han råkade slinta lite på tangenterna i ilskan så han skickade mailet till henne istället.. :rofl

Oslagbart :hihi

Har lyckats gjort samma sak, nästan iaf.
Skrev på msn till en polare och en tjej samtidigt i skolan.

Tjejen var lite nere då eller nåt, i vilket fall så skulle jag skriva nåt i stil med " äh, hon behöver bara få sig nåt så blir hon glad igen " (skrev med något grövre ord då skall tilläggas) till polaren.
Men råkade skicka det till tjejen istället :rofl

Tur att man inte skrev ut några namn så man kunde säga att det var meningen till nån annan. :brinnerup

Haha, tur iallafall att jag inte skrev några "onda" saker. Var och titta på mitt Woize-konto och på samtalshistoriken fanns det 55 sidor med 15 SMS i vardera, vilket blir sammanlagt 825 SMS. Hmm, så mycket pengar hade jag ej i kontot. Tänk om alla SMS kommer fram. Phew, det tar väl en hel dag att radera...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT