Hjälp Feministiska Initiativ

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
Waow...äntligen ett parti att rösta på!

Hörde nämligen (på RIX FM i morse) deras språkrör lyfta fram "partiets" viktigaste fråga så här inför valet: ALLA ska själv få välja om de ska vara lucia, tärna eller stjärngosse oavsett kön. Det ni!

Nu vet jag att det finns en massa kloka huvuden på SH så jag tänkte vi kunde hjälpa FI med fler oerhört viktiga frågor dom kan ta tag i. :hihi

Så var inte blyg utan fyll i listan, tyvärr fick jag hjärnsläpp själv så jag får återkomma med eget förslag...

1.
2.
3.

osv

4. Förbjuda Feministiska partier alternativt lagstadga minst 1 k*ull om dagen per kwinna.

Edit: Kvinnor.. .. kvinnor är djur! Tycker inte du det?

Last edited:
Solan skrev:
Om vi är djur måste ni alltså vara Zoofiler. Usch vad äckligt!

Jag hoppas att du känner igen uttalandet från Uppdrag Granskning tidigare i år. Och jag hoppas att sarkasmen i mitt inlägg gick fram.

Själv älskar jag kvinnor. Speciellt min kwinna!

nabru skrev:

Hörde nämligen (på RIX FM i morse) deras språkrör lyfta fram "partiets" viktigaste fråga så här inför valet: ALLA ska själv få välja om de ska vara lucia, tärna eller stjärngosse oavsett kön. Det ni!

Nu vet jag att det finns en massa kloka huvuden på SH så jag tänkte vi kunde hjälpa FI med fler oerhört viktiga frågor dom kan ta tag i. :hihi

Så var inte blyg utan fyll i listan, tyvärr fick jag hjärnsläpp själv så jag får återkomma med eget förslag...

1.
2.
3.

osv
dom profilerar sig starkt i de mjuka frågorna... ja, kommer dessa :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten in i riksdagen så blir jag allvarligt oroad för detta lands framtid... :6surkart

En fråga som jag tror har varit uppe tidigare är att inte namn ska vara köns bindande.

-Har du träffat min nya tjej, Stig-Olof!

-ååå vilken söt liten pojke du har i vangnen vad heter han.
-Ingrid!

Sen skulle det vara ganska kul och se knugen i långklänning på Nobellmiddag.

2fast4hjo skrev:
Inget med fi att göra men

UT MED FREIDVALS (som inte ställde upp i Debatt för gissa..hon skulle på middag)...sätt en karl på posten som vet vart Pukhet ligger m.m :mad:

* :banana nu vart det sagt*

Så nu kan ni leka vidare.

Ja det krävs det ju en rejäl man för att veta, han kanske kan stava till Phuket också. :rolleyes:

honkiie skrev:
1. Minska arbetslösheten
2. Invandringen
3. Minska sjukskrivningar

...

du menar inte på allvar...att du tog det hela på allvar?
FI måste ju vara århundrandets största skämt...

:huvet

Mr Vader skrev:
dom profilerar sig starkt i de mjuka frågorna... ja, kommer dessa :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten in i riksdagen så blir jag allvarligt oroad för detta lands framtid... :6surkart
---

Agree!!

nabru skrev:

1.
2.
3.

osv
1. Att kvinnor skall få delta i Mr Universum.

1. Se över användandet av ordet "man" så det inte används när det även kan gälla kvinnor tex. obemannad..

nabru skrev:
...

du menar inte på allvar...att du tog det hela på allvar?
FI måste ju vara århundrandets största skämt...

:huvet
Jag märker att du förstår dig på dubbelironi :tummenupp

Last edited:
Fattar dom inte att dom gör bort sig i FI?????
Visst ska det vara lika men det betyder inte att man ska göra det sämre för MÄN!
Man ska jobba för kvinnor, inte emot män! :tuttar

Fotrally skrev:
varför kan ni inte bara vara allvarliga i era inlägg? :va :)
Under rådande omständigheter så kan det vara en smula svårt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT