Hjälp av någon som har kört upp i år!

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Hejsan jag har visst hamnat i en liten knipa. Ska köra upp VÄLDIGT snart å den mc som skulle föra mig fram till lappen har tydligen havererat. Mitt enda kvarstående allternativ är nu tydligen fars vtr 1000f. Som inte är den smidigaste hojen i en konbana direkt. Är det nån som har kört upp lr sett nån köra upp på en sporthoj? Gör dom några ändringar på banan efter vilken hoj man kör lr är det ett mått som gäller. Kan bli en utmaning det här men det ska gå :gnissla .

Tack på förhand för hjälpen! / David

Big D skrev:
Hejsan jag har visst hamnat i en liten knipa. Ska köra upp VÄLDIGT snart å den mc som skulle föra mig fram till lappen har tydligen havererat. Mitt enda kvarstående allternativ är nu tydligen fars vtr 1000f. Som inte är den smidigaste hojen i en konbana direkt. Är det nån som har kört upp lr sett nån köra upp på en sporthoj? Gör dom några ändringar på banan efter vilken hoj man kör lr är det ett mått som gäller. Kan bli en utmaning det här men det ska gå :gnissla .

Måtten är samma oberoende på hoj! Lycka till..

Big D skrev:

det går för det är en kommpis till mej som har klarat det med en likadan mc.

Aj då oki bara att köra så gott det går. Tack för svaret!

Tobbe O skrev:
det går för det är en kommpis till mej som har klarat det med en likadan mc.

Jasså vad bra skönt å höra att det inte är omöjligt. Gött med lite uppmuntran!

Jag körde upp på min R6:a och jag känner två till som har gjort det i år, alla utan problem och utan ändringar av banan. Så någon omöjlighet är det inte.

En polare som körde uppp samtidigt som mig klarade banan med sin gsx 600, jag hade dock hyrt en gsx 750 eftersom jag vill ha tungt. Har dock provat banan nu i efterhand med r6an och det är inte så svårt som man kan tro bara man tar ut alla vändningar tidigt.

Lycka till
//

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP