JackDaniels
Medlem?
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Ska till lelleträffen på måndag morgon, och mitt framdäck är i princip slut. Har ett nytt PP2CT ligger hos funbike i Västerås, men tror inte dom har verkstan öppen imorgon (bara butiken, eller nån som vet om verkstan är öppen på lördagar?) så där kan jag nog inte få det monterat. Nån i trakterna runt Västerås (köping, enköping, e-tuna osv) som har möjlighet att kränga och ballansera mitt framdäck på lös fälg i helgen, självklart mot betalning??
Jag skulle ju kunna ta däcket och åka till vilken däcksverkstad som helst, men har hört att många däcksfirmor tar rätt bra betalt, runt 500:- för att kränga däck dom inte sålt själva, sen vet jag heller inte om nån verkstad har tid att montera med så kort varsel..
Som sagt, nån som kan tänka sig att hjälpa mig, skriv i tråden eller PM:a
Tack på förhand
MVH/Robban
Jag skulle ju kunna ta däcket och åka till vilken däcksverkstad som helst, men har hört att många däcksfirmor tar rätt bra betalt, runt 500:- för att kränga däck dom inte sålt själva, sen vet jag heller inte om nån verkstad har tid att montera med så kort varsel..
Som sagt, nån som kan tänka sig att hjälpa mig, skriv i tråden eller PM:a
Tack på förhand
MVH/Robban