Hjälmlack???

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
TL 1000R
Någon som vet nån duktig och hyffsat billig hjälmlackerare?
Tänkte passa på att byta hjälm oxå och då är min nästa fråga om det underlättar om man köper en ljusare hjälm eller måste den ändå slipas ner till skalet?

finns en fd cross åkare i hanaskog (utanför kristianstad, skåne)Fredrik "Hana" Magnusson hanns firma heter Hana design en mkt duktig motivlackare har bla lackat Tony Rickardssons rally hjälm (har tyvärr inte någon hemside adress eller tele nr men jag kan fixa vid intresse då min kompis är kompis med honnom)

finns också en duktig i Olofström(, blekinge) som jag känner väl han heter Esa Frigård hans firma heter smackdesign www.smackdesign.tk

MANGAN skrev:
finns en fd cross åkare i hanaskog (utanför kristianstad, skåne)Fredrik "Hana" Magnusson hanns firma heter Hana design en mkt duktig motivlackare har bla lackat Tony Rickardssons rally hjälm (har tyvärr inte någon hemside adress eller tele nr men jag kan fixa vid intresse då min kompis är kompis med honnom)

finns också en duktig i Olofström(, blekinge) som jag känner väl han heter Esa Frigård hans firma heter smackdesign www.smackdesign.tk

Vad fan gör du uppe redan?

vi ska till Emmaboda jag ann eken jonte o bea :rock :rock ska nog dit där i morron med är ju mc där då ....va fan gör du själv uppe föresten :fakta :fakta

förmiddas vecka, då går fan inte sova. ska du till emmaboda imorgon, isåfall kan du ju slå en signal. vi är ett par stycken som ska dit. peter har mitt nr.
kör försiktigt nu, många gestapos ute idá.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti