Hjälm mm att låna ut???

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
En kompis ringde från Östersund idag med en glad överraskning, hon dyker upp här nere imorron!
Därför tänkte jag höra ifall det finns någon vänlig själ som har hjälm & jacka, kanske även ett par mc-byxor, eller ett ställ att låna ut några dagar?
Hon borde ha ca medium på alltihop :rolleyes:

Isf skicka ett PM eller ett sms till 0730-912 870.
Har inget internet hemma så kommer inte in så mycket här... :(

Har en extra Shoei hjälm så den kan lånas. Skickar ett mess. Hoppas du hittar grejer till resten för mina grejer i övrigt är nog för stora.

Jag har dubbel uppsättning av det mesta så det är inga problem att låna. Dock har jag "knapphålshuvud" så mina hjälmar är storlek S.

Finns nån kruka i stl M hemma också.

Ähh.. SMS:ar

Last edited:
Jag har nog hjälm strl. S eller är det xs.. ?? hmm, gore tex ställ i strl M och S, (båda strlekarna alltså) Jacka och byxa, Tyvärr inga Stövlar eller ryggskydd.

Hör av dig om det är något som funkar eller behöver testas.
Ha det gott tjejen.

Stövlar storlek 38 finnes samt skinnställ storlek 36/38 tror jag.
Har även nya handskar storlek small.

Tony

Kan informera att den där tjejen hoppar på kryckor...så tror inte att det är så intressant längre :gnissla

Detta måste ju vara den blonda flickan som dregglandes dök upp framför min hoj då jag anlände till wcx i lördags?
Hon började efter ett tag att klämma på mig och min skinnjacka och konstaterade att jag minsann var rätt storlek och att mitt skinnställ minsann skulle lånas ut så hon fick sig en åktur med Sienna.

Det nämndes även nånting om att min hoj var läcker och att hon ville ha den, jag är i nuläget lättad över att jag klarade mig undan från att bli antastad på plats.
Fulla människor är konstiga då man själv är nykter. :hihi

Detta måste ju vara den blonda flickan som dregglandes dök upp framför min hoj då jag anlände till wcx i lördags?
Hon började efter ett tag att klämma på mig och min skinnjacka och konstaterade att jag minsann var rätt storlek och att mitt skinnställ minsann skulle lånas ut så hon fick sig en åktur med Sienna.

Det nämndes även nånting om att min hoj var läcker och att hon ville ha den, jag är i nuläget lättad över att jag klarade mig undan från att bli antastad på plats.
Fulla människor är konstiga då man själv är nykter. :hihi

Haha näe Emma kom i måndags så det var inte hon, men har en stark känsla av att de kan ha varit Carro som drägglade över din hoj :) Men va hon verkligen full? :rolleyes:

BTW, nu har Emma åkt hem igen så behövs inte nå saker längre förrän nästa gång hon kommer ner :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti