HJÄLP!!!vilken hoj ska jag köpa????

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
Tjena,har sålt min retta igår,så jag la lite till och jag har 110.000kr i handen,vad ska jag köpa för nått.Jag tänker på en ny Gsxr1000 -03,men jag gillar inte den den är så jävla FUL med den lampan fram.Så jag ber om hjälp här om det är nån som kan hjälpa mig då är den ni :tummenupp .Kraven är att den är Ny och 1000 kubik

koppar/svart gsxr1000 é skitsnygg täck framlyset med svart skyddsglas :rock:rock

Bavarac skrev:
Tjena,har sålt min retta igår,så jag la lite till och jag har 110.000kr i handen,vad ska jag köpa för nått.Jag tänker på en ny Gsxr1000 -03,men jag gillar inte den den är så jävla FUL med den lampan fram.Så jag ber om hjälp här om det är nån som kan hjälpa mig då är den ni :tummenupp .Kraven är att den är Ny och 1000 kubik

Där e max 5st. du kan välja mellan. Fy fan va svårt du har det - usch, usch lider verkligen med dig. INTE!

Köp den du vill ha istället för att följa ett förslag från nån annan.

Bavarac skrev:

SJÄLVKLART NYA FIREBLADE´N. !! :yoparty :yoparty :yoparty

Bavarac skrev:

Lägg till ett par lappar för en zx10r, av alla 04:orna är den överlägset snyggast.

fan vilka svar jag får,detta är ingen problem när man har pengarna i handen,jag kan bara inte bestämma mig vad jag ska ha,jag vill inte Ångra mig sen

Skalman skrev:
Lägg till ett par lappar för en zx10r, av alla 04:orna är den överlägset snyggast.
jag har också tänkt på den men jag har alldrig sett nån i verkligheten.Finns det någon återförsäljare här i skåne?

Bavarac skrev:
jag har också tänkt på den men jag har alldrig sett nån i verkligheten.Finns det någon återförsäljare här i skåne?

Mc Huset i Malmö har ett par stycken inne. Ligger vid Jägersro bakom McDonalds.

Provkör Kawa ZX10R bäst av alla 1000cc 04 enligt Bike om jag inte minns fel. Sedan är den ju fruktansvärt snygg dessutom! :yoparty

OT: Vad man har för åsikter om Bike kan vi ju undanta i detta fallet, det kostar ju inget att provköra. :tummenupp

M.G.F skrev:
Provkör Kawa ZX10R bäst av alla 1000cc 04 enligt Bike om jag inte minns fel. Sedan är den ju fruktansvärt snygg dessutom! :yoparty

OT: Vad man har för åsikter om Bike kan vi ju undanta i detta fallet, det kostar ju inget att provköra. :tummenupp

I vilken butik får man provköra den? Har hört att MC-huset inte tillåter det.

R1 är snyggare än kawa enligt mig men smaken är ju olika som tur är...
Nån i din närhet bör få in båda yamma kawa o honda som du kan provköra även suzuki.

va nyss på Mc huset Malmö,Tyckte inte den va speciels snygg så,fanns ingen fireblade 04,så tror jag det blir en koppar gixxer

Ursäkta mig men jag tycker att det luktar lite skryt här... :rolleyes:

Och jag blir verkligen avis! :tungan

Jag skulle ha valt Honda iaf :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras