HJÄLP med Teoriprovet!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag skulle vilja ha förslag på sidor som man antingen kan ladda ner teoriprov från eller där man kan sitta och plugga direkt på nätet.
Allt är välkommet då jag vill plugga så mycket som möjligt nu innan jag ska skriva provet.

Tack på förhand.

Pippi

Titta i körkortstråden för 2009, där har jag lagt ut en länk där du kan ladda hem ett bra program plus att du kan köpa prov för 14kr/st på http://www.str.se. De proven som finns på STR är mkt lika de frågorna som kommer på teoriprovet!:)

Lycka till:tummenupp

Tack bägge två...nu ska jag plugga arslet av mig så kanske nervositeten släpper lite. :)

En person utan moral hade rekomenderat dig att söka på "körkort mc" på thepiratebay.org, men själv skulle jag rekomendera dig samma som skribenterna ovan.

Kan dessutom tillföra att dom MC körkortsfrågorna som man kan ladda ner från TPB har rena facta fel i sig. Hittade typ 3 frågor som det var fel svar på dom få gångerna jag gick igenom dom. STRs test är helt klart bäst av dom alternativen jag testade.

Tack, då betalar jag hellre ett par kronor för att få det rätt från början. Snart är det dags...usch nervös är jag som fan.

Gå dit och skriv utan att plugga innan då har du inget å förlora mer en ett par hundringar :tummenupp Så gjorde jag och fick ett fel för mycket :mad:

Lycka till :tummenupp Bästa sättet att motverka nervositeten är att plugga arslet av sig, för då kommer man med största sanorlikhet klara provet :D

En polare skall skriva provet om 1 timme :)

Jag har redan plutggat arslet av mig, men jag är lite av en perfektionist och kommer bli skitförbannad om jag har ETT fel. :( Men, men huvudsaken är ju att jag klarar det.

Dominator-Rocks, det kostar inget att plugga. ;)

Jag har redan plutggat arslet av mig, men jag är lite av en perfektionist och kommer bli skitförbannad om jag har ETT fel. :( Men, men huvudsaken är ju att jag klarar det.

Dominator-Rocks, det kostar inget att plugga. ;)

Tid :mattias

Har för mig att det finns en rätt bra skiva som heter Teo A & B. Den innehaller frågor för både A (mc) och B (bil).Den cdn finns antingen på tpb eller mininova.org . Den skivan anvande jag. Allt det här viskade en fågel i mitt öra.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman