Hittelön 7000 kr för min hoj

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Stulen hoj som kan läsas i följande tråd

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190795

om någon ramlar över info som gör att den återfinns betalar jag 7000 kr i hittelön (inte för att den chansen är stor heller)

Ramnummer: JKAZXT00CCA004084
Motornummer: ZXT00CE004110

Färjeterminalerna här uppe har kamra övervakning på alla fordon som går på färjorna. En kund till oss fick kolla bandupptagningen och såg då sin kran som transporterades över till Estland. Troligtvis för sent nu men man kan ju höra sig för för att få ett avslut på det hela.

//Dafe

Det känns gött att kommunfullmäktige godkände detaljplanen för vindkraftsparken utanför Skottarevet i Kattegatt iaf. Vilken jävla övergång från MC-stöld :huvet (står i samma artikel)

Vi håller ögonen öppna Bempas! hoppas hojen kommer tillbaka och tjuven får diarre resten av sitt liv!

jo jag såg det, jävla pundarnötter asså:huvet :mad: :näsblod :arsele :confused:

Färjeterminalerna här uppe har kamra övervakning på alla fordon som går på färjorna. En kund till oss fick kolla bandupptagningen och såg då sin kran som transporterades över till Estland. Troligtvis för sent nu men man kan ju höra sig för för att få ett avslut på det hela.

//Dafe
Vad krävs för att man ska få göra det?

Ring upp förklara vad som hänt och att den inte går att försäkra så kanske det är snälla. De filmar ju bara vid på / av lastning så så mycket är det inte att se igenom. Orsaken till att de filmar är just detta. Min kund hittade ganska snabbt sin kran värde 6 millar på en av banden.

//Dafe

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage