Hitta billiga resor till grekland?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen vill dra till grekland och förhoppningsvis kan jag vara ledig vecka 31 och då tänkte vi åka dit en vecka. Men nu till problemet, jag hittar inga vettiga priser!
Vad brukar det kosta att åka dit, inte sista minuten då. Vi vill bo skapligt och vilken Ö har vi inte en aning om. Jag har bara varit på Mykonos och hon har varit på några andra men jag vet inte vilka.
Karpathos har vi kikat lite på och det verkar schysst. Vi vill inte parta utan bara sola och bada och äta gott och göra lite utflykter.

Nån som har lust att hjälpa till att hitta en resa för två? 3500:- per person hittade jag en för men inte med rätt datum. Den prisklassen är ok om det är skapligt hotell, lite dyrare är inte hela världen heller.

apollo hade inga billiga :( Har kollat det mesta nu men det verkar som att det bli thailand lite senare istället och en liten tripp till gotland istället.
Nån som har lust att hyra ut lägenhet/hus runt visbytrakten eller uppe på fårö?
Får bo i en utav fiskebodarna uppe på fårö men det har jag gjort ett år och så kul är det inte med tyska turister klockan 7 på morgonen utanför fönstret :(

Har nu bokat en resa för två till zakynthos som verkar vara en schysst ö. Men förutom att besöka smugglers wreck, vad bör man mer se när man är där? Öde stränder, närliggande ö för nudistbad :gnissla osv? Nån som vet?
En grej till också, kan man parkera bilen på arlanda långtidsparkering utan att bli ruinerad? En vecka som gäller. Går det bussar konstant från parkeringen till terminalen?

Bara så ni vet så kommer det regna konstant med en medeltemperatur på 11+ här hemma i sverige mellan den 23/7 till 30/7..... :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon