Hilfe! R1 bakdel!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Någon som har dessa kåpor installerade på sin båge? Någon som har bild kanske? Eller någon som kan säga att det ser för jäkla snyggt ut bara?

Undrar nämligen om jag ska köpa eller inte...

http://www.kkracing.se/sebimoto/yamaha/yamaha4.htm

SOLO SEAT / SY 019008 / 1350:-
tilsammans med
SADELUNDERSIDA FÖR BAKLJUS / SY 019134 / 700:-

Danke! :tummenupp

Har redan kollat där... Men är det ingen som har köpt en sådan här Retta race-bakdel! Nån lär väl ha gjort det?

Jag vet att Atlasmuren (hette så förut iaf) har ju byggt om sin Fireblade med en sådan plastbit. Men har ingen annan några snygga bilder?

Affe: Är undertailen oxå från KK? Den var GRYMT snygg med dom där blinkrarna. Annars är den väl lika dan som orginalet? Eller?

GrimReaper skrev:
Affe: Är undertailen oxå från KK? Den var GRYMT snygg med dom där blinkrarna. Annars är den väl lika dan som orginalet? Eller?

Den är köpt på www.graphicartmotodesign.com
genom deras återförsäljare i Tyskland

Blinkarna är en extra del som man fäster på orginalet...

Någon som vet om KK's undertail passar en orginalkåpa? Dom visste nämligen inte det själv... :(

Jag funderar också på KK:s under tail till min 99 R1.
Den verkar ju jäkligt prisvärd, iof ingår ju inte lampor men man använder väl org lysena + nå blinkers man får inhandla.

Efterlyser också några bilder där KK-racing:s SADELUNDERSIDA FÖR BAKLJUS är monterad.

Tror inte man behöver flytta lysena så långt in i förvaringsfacket som vissa undertailer gör :tummenupp Men det är bara som jag tycker det ser ut på deras ähhhmm DÅLIGA bilder, dom borde ju kunna lägga upp några bilder, exempel på hur det ser ut!! :mad:

Någon??

Back