HET uppdaterar både hemsida och förare!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu satsar vi ännu hårdare! Pga Andreas Mårtenssons satsning för att få ett ev. wildcard till sachsenring har HET beslutat att ta in en reserv. Valet stod mellan 2 snabba förare, bägge på bild på hemsidan under "Teamet". Vi valde den snabbaste. Välkommen, oscar! Vi tar med extra O'boy till norge! :)

Blir nog bra att härda sillmjölkearmarna till SM på Gelleråsen! Ska bli riktigt kul! :)

oFFkeFF skrev:
Bra det, gör honom fet och tung så han inte åker så jämrans fort i 250
:4skrika :)
När O'boymannen kört på Mo i Rana kommer han att vara snabbare än nånsin. Dessutom kommer han att orka mer än 2 varv.

Ja Oscar har ju verkligen gedigna ERF-resultat bakom sig så det ska nog gå bra den här gången också ;)

Lycka till Boyos o vinn!

Don Quixote skrev:
Ja Oscar har ju verkligen gedigna ERF-resultat bakom sig så det ska nog gå bra den här gången också ;)

Lycka till Boyos o vinn!
Vi ska ändra hans meritlista inom ERF ordentligt! :banana

GSXR1100R skrev:
Ännu en inhyrd A-förare till team FET :mad:

Ja fair play varar längst. Mumlans motto. PS. De 200 hästarna räckte inte för Humlan så igår kom motorn tillbaka från ytterligare en visit hos Jansberg. :4skrika

lin77 skrev:
Ja fair play varar längst. Mumlans motto. PS. De 200 hästarna räckte inte för Humlan så igår kom motorn tillbaka från ytterligare en visit hos Jansberg. :4skrika
Jag hörde rykten om Youshirör och oanade effektkurvor, Enormt Rik Föredetting :mad:

Trots all denna trim så blåser Don Q ifrån Mumlan med sin std 600:a i denna förnedringsfilm från Anderstorp.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=87446 :rofl

GSXR1100R skrev:
Jag hörde rykten om Youshirör och oanade effektkurvor, Enormt Rik Föredetting :mad:

Trots all denna trim så blåser Don Q ifrån Mumlan med sin std 600:a i denna förnedringsfilm från Anderstorp.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=87446 :rofl
Jävla fulklippning. Jag körde om honom 5 varv i rad, endast ett varv som han klarade att hålla mej bakom och det varvet är det som han lägger ut i tråden :mad:

Nr:18 skrev:
Jävla fulklippning. Jag körde om honom 5 varv i rad, endast ett varv som han klarade att hålla mej bakom och det varvet är det som han lägger ut i tråden :mad:

Vart körde du om honom 5 varv i rad? Tror jag vet svaret :D
Sen tröttnade väl riddaren och ökade tempot lite :tungan

oFFkeFF skrev:
Vart körde du om honom 5 varv i rad? Tror jag vet svaret :D
Sen tröttnade väl riddaren och ökade tempot lite :tungan
Spelar det nån roll var jag kör om :confused:

Riddaren hade inte en chans, jag hade tom tid att vinka till honom på vägen förbi :banana

Spelar det nån roll var jag kör om :confused:

Riddaren hade inte en chans, jag hade tom tid att vinka till honom på vägen förbi :banana

Ja, om man kör om på rakan och sedan ligger och blockar i kurvorna. Du ska nog vara glad att han bara hade med omkörningen av dig :tungan

oFFkeFF skrev:
Ja, om man kör om på rakan och sedan ligger och blockar i kurvorna. Du ska nog vara glad att han bara hade med omkörningen av dig :tungan
Kan väl inte rå för att han inte kunde köra om mej på rakan? Har han bråttom kan han ju köra om ifall han tycker jag kör så långsamt :)

Kan väl inte rå för att han inte kunde köra om mej på rakan? Har han bråttom kan han ju köra om ifall han tycker jag kör så långsamt :)

Var det inte det han gjorde? ;)
Nog med häckling, du kör rätt fort på mossen :)

oFFkeFF skrev:
Var det inte det han gjorde? ;)
Nog med häckling, du kör rätt fort på mossen :)
Ett enda varv klarade han att hålla mej bakom. När jag får mina fingrar på originalet ska du få se....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT