HET börjar sitt bygge!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Motorn är skickad till Danmark för upputsning, nya delar har hämtats hos Greven, om 6-8 veckor ska det vara klart! Denna vinter ska chassit förbättras, målet är att få ner vikten till 150 kg (hojens vikt, alltså). Bilder kommer inom kort på www.humlansendurance.se

Nr:18 skrev:
Motorn är skickad till Danmark för upputsning, nya delar har hämtats hos Greven, om 6-8 veckor ska det vara klart! Denna vinter ska chassit förbättras, målet är att få ner vikten till 150 kg (hojens vikt, alltså). Bilder kommer inom kort på www.humlansendurance.se
Härligt, då blir ju totalvikten strax under 300 kg. :tomten

Är det samma hoj som i år? Inte såld?

Nr:18 skrev:

Hur f-n hinner du med allting, köra lastbil, döma vollyboll, meka hoj och ändå ha hus & barnfamilj, du måste ha klonat dig själv.

A.Vis

Äh, sömn är för veklingar. Humlan vet att en riktig karl använder 24 timmar per dygn till aktiviteter.

300kg.... ja jävlar... :D

GSXR1100R skrev:
Hur f-n hinner du med allting, köra lastbil, döma vollyboll, meka hoj och ändå ha hus & barnfamilj, du måste ha klonat dig själv.

A.Vis
Farbror skulle säkert kunna utöka mekdosen från 10 till 20 minuter per dag, utan alltför stora ingrepp i vardagslivet.

valmers skrev:
Farbror skulle säkert kunna utöka mekdosen från 10 till 20 minuter per dag, utan alltför stora ingrepp i vardagslivet.
Kallgarage på vintern ger ingen inspiration precis, Mumlan har varmt lyxgarage med extra allt, det blir till att göra ett ryck i vår igen som vanligt, dock är hojen i princip körklar och det finns ingen anledning till att skruva ner den i småbitar igen bara för att ha något att göra.

Geiger skrev:
Funkade det med pumpen?
Ny o-ring på plats, men jag har bara varmkört än så länge, inte läge att ge sig ut och gasa när det är kallt och halkigt.

Får testa i vår när det är bättre väder.

GSXR1100R skrev:
Ny o-ring på plats, men jag har bara varmkört än så länge, inte läge att ge sig ut och gasa när det är kallt och halkigt.

Får testa i vår när det är bättre väder.

Kärring!

Geiger skrev:
Har inga dubbdäck, måste upp i minst 200 km/h för att belasta motorn annars vet jag inte om det funkar till 100%.

Obelastad så varvade den ur även med den gamla pumpen, det va först när man varvade ut på trean eller fyran som soppan ibland inte räckte till.

Freppa skrev:
Äh, sömn är för veklingar. Humlan vet att en riktig karl använder 24 timmar per dygn till aktiviteter.

300kg.... ja jävlar... :D
Och när inte dygnets 24 timmar räcker till så får man ta nätterna till hjälp :mattias

Mumlan kliver upp ur sängen en timme innan han lägger sig, dessutom så jobbar han in lunch och middag för att tjäna ytterligare tid, detta gör att han hinner mer än oss andra.

Faktum är att jag hört folk som debiterat för 25 timmars jobb för en dags jobb med motiveringen "jag jobbade in lunchen". :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman