Here we go again! (Blocket)

Snygg posering. Delen med Neil Armstrong var vacker också. Vilket fucko som ni brukar säga.

Haha! "Min förra moppe var en scooter och då var ja singel, men när ja köpte denna läckerheten så kunde inte tjejerna motstå denna härliga blandning mellan moppe och människa." Han var ju störtskön ju!

Hehe..han drog snuten flera ggr!
(snuten stog vid sibylla grillen och krubbade, samtidigt som han kör förbi på sin tjej-magnet och får för sig att konstapeln slänger kebaben i asfalten och slänger sig i bilen och far iväg med ett hejdundrands raggarspinn efter denna olagliga tjej-magnet)

:rolleyes:

iskallt.. kanske skulle köpa den, min nuvarande hoj skrämmer bara bort brudarna :3freak dessutom lockar den till sig gubbar i mängder som vill komma och chatta (och kanske klämma, gud vet vad dom tänker egentligen)

är det bara jag eller ser det inte ut som världens rostigaste avgasrör??

tycon1 skrev:
Hehe..han drog snuten flera ggr!
(snuten stog vid sibylla grillen och krubbade, samtidigt som han kör förbi på sin tjej-magnet och får för sig att konstapeln slänger kebaben i asfalten och slänger sig i bilen och far iväg med ett hejdundrands raggarspinn efter denna olagliga tjej-magnet)

Antagligen... :hihi

Gaaah!

Det är ju spökryttarn!! Det står ju att han heter G H O S T R I D E R
Jag har då alltid trott att han skulle vara lite äldre! :tomten

Men ack va fel man kan ha! :rolleyes:

Ojoj, när man trodde att man sett allt, så kommer det upp något sådanthär och alla fördommar om moppefuckon bara bekräftas.... Snälla, kan ingen säga att den annonsen bara är fejk?

Allt för att få annonsen uppmärksammad, och han lyckades. Även ifall kanske inte så jättemånga nappar på den härifrån. :rolleyes:

"Ni får de ni ser på bilden och inget mer!!" = Hyggligt! Då ska jag nog köpa den och sälja moppen, sen sälja betongplattor, buskar och lite träd separat. Han själv får jobba som... som... min personliga dörrmatta. :fattartil

Tjet skrev:
Allt för att få annonsen uppmärksammad, och han lyckades. Även ifall kanske inte så jättemånga nappar på den härifrån. :rolleyes:

"Ni får de ni ser på bilden och inget mer!!" = Hyggligt! Då ska jag nog köpa den och sälja moppen, sen sälja betongplattor, buskar och lite träd separat. Han själv får jobba som... som... min personliga dörrmatta. :fattartil

Appropå ingenting alls... Hur gick det med cdinsamlingen till APB? :va

Va det va ju en kalas annons.
Killen har ju framtid som säljare.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...