precis som rubriken lyder så finns det ju i alla generationer ngt man helst vill glömma.Sj såg jag ljuset för första gången på 80-talet, en ganska bekymmersfri tid o växa upp i om det inte hade varit för det
(allt klarnar längre ner.. nästan varenda kväll satt man bänkad för att se en egocentrisk och snål björn som vägrade att dela med sig av sina pepparkakor. programmet var helt ok, om man inte tänkte för mkt som barn gjorde man ju sällan det , eller njae det handlade väl mest om o göra bus utan o bli upptäckt eller bråka med folk från granngården. Men i björnes magasin fanns det ju olika tecknade serier ex trasdockorna + en hel del annat... men vad i helvete tänkte de på när de sände syster yster o lillstrumpa men det jag ville komma till är det programm som har förstört en hel generation ..mm precis den lilla pojken med den lätt skadade hjärnan,, nu pratar vi joelbitar
tror de på fullaste allvar att barn i björne ålder har ngn förståelse eller ens vill se skiten... Är det ngn mer än jag här som tagit skada av joelbitar.