Hemsidan update!!!!!!

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Eftersom det är ett nytt år har jag & spirre lagt upp en version av hemsidan.
Här hittar man det mesta som kan önskas. Gästbok (made by spirre) Kalender (made by spirre) så vi kan lägga in events som händer.
En info sida kommer att byggas upp under Riders.
Vårt fina fotoalbum kommer att flyttas över till denna servern också.
Samt massa annat smått och gött kommer att komma upp.

Denna nya designen får vi tacka spirre för, själv har man bara stått för lite kritik och lite tankar.

Positiv kritik är välkommen och om ni har någon idé så kom gärna med så skall vi vad vi kan göra.
Negativ kritik kan ni ta och stoppa någonstans :D

Webbnördarna önskar er alla en god fortsättning på det nya året :fyllisar

kan bara hålla med förra skribent...
1½ månad tog det innan Otee fastnade för denna design... dess innan har jag gjort 2 andra sidor som diskades helt... Hoppas denna kommer att duga framöver.. Stilren men ändå lite klass på den..
well.. Som sagt i en annan tråd, jag vill få in pm på passwds som kommer att funka som login till Calendarn (då detta behövs för att kunna lägga till envents) Erat login kommer att bli ert nick (varför röra till det mer?)
Även jag önsar er alla en god fortsättning på det nya året.. Inga brutna ben vill jag se detta år..
Vill även informera om att den 12 Juni är det bankörning på Gotland som både jag & Otee har snackat lite löst om.. Mer info om detta bl.a. kommer att finnas på www.roh.se senare.. För mig så kommer det bli ett år fyllt med bankörningar.. Fastnade för SRW då den 24 aug (har jag för mig att det var) & kommer göra allt för att få pengarna att räcka...
Ni undrar säkert varför jag helt plöstligt skriver så mkt...
Ska säga er att det beror på ölen jag dratt i mig.. & det ska jag faen skylla på Otee, hade han inte skrivit att han drack sånt piss så hade jag inte börjat.. men men..
Cya all at saturday night peeps... /me

Last edited:
Grrrrrrejt grabbar :tummenupp :banana :hoppa :banana :tummenupp

Blir det ingen hoj till nästa år så lovar jag att jag kommer ligga o nosa er i häcken me audin, för att filma o fota :D
..jobbar dock på o få till en hoj ;)

Gotland till sommaren låter kul. :)

Jag får kolla kallendern när jag har semester. :)

Klart godkänd sida pojkar.
Funderade på om det går att få albumtjofräset att hamna i den ursprungliga sidan på något sätt istället för att öppna nytt fönster.
target="_blank" är av ondo *tycka*

Kalendern e suverän.

//Patrik

Håller fullständigt med dig Mailman, har faktiskt inte tittat på detta. Halva natten har gått till att lägga in bilderna i databasen igen pust.
spirre, jag har pusslat ihop en ny top där Mailman står modell. Den ligger i din postlåda, vad tycker du? Kanske inte perfekt än men ett steg i rätt riktning tycker jag.

eller edit undo eller va fan lägger ut den här istället till allmän beskådning istället.

Last edited:
Fungerar inte, kan det vara wirren som spelar mig spratt :va

Jösses vad stor den blev då

Bifogat

• toptest.jpg
    toptest.jpg
    74 KB · Visningar: 67
Låt den vara e de färgerna den har nu(toppen asså)

men släng in en hoj du om du känner för det :p

wiiha.. bugar för kajlyls förslag... men jag tyckker inte om den nuvarande nexten, gillar dock otee´s med den mörkblåa som går mot svart..
jag ska kolla på båda närmare när jag kommer hem..

Tips är att slopa blått helt! ...det känns lite nybörjar sida så fort det kommer in lite blått(fråga mig inte varför)

Kolla sidan nu kajlyl.. blått blev inte så tokigt iaf... Det enda jag saknar var juh den där endosen som var med på din =)

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026