Hemsida inför RR-säsongen 2006

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Hejsan & Gott Nytt År, jobbat i nyårshelgen så nu har man haft läge att göra färdigt en hemsida inför RR-säsongen, kika in vetja! Lite svårt att skriva ihop nå´t från Karlskoga ett halvår efteråt...

Mitt i Norr Racing

Mvh
Lars

KennethN skrev:
Helt rätt med egen hemsida Lars :tummenupp
Jo, var iaf rätt kul pyssel så här under julhelgerna, bara å se till att det blir några tävlingar nu så man har nå´t att fylla på den med :)

Kul läsning! Nu först förstår jag varför du gillar regn, aldrig har du berättat att du är värsta endurokungen! :tummenupp 8 starter i GGN, respect! :Bugar

RJ skrev:
Kul läsning! Nu först förstår jag varför du gillar regn, aldrig har du berättat att du är värsta endurokungen! :tummenupp 8 starter i GGN, respect! :Bugar
Glad amatör passar betydligt bättre! Jäkligt skoj att åka iväg på iaf. Du borde åka ner och köra, ser ju att du skaffat rätt hoj för det :tummenupp

Så här såg det ut -96 när vi körde första gången, skydd vad är det? Knäskydd, armbågsskydd, axelskydd, ryggskydd & njurbälte saknas… Hjälm, knappast godkänd för en trampcykel, endurokläder, näh, Skogsvårdsstyrelsens löpardress funkar fint! Crosskängor, jajamän!

Bifogat

• ggn96.JPG
    ggn96.JPG
    114.4 KB · Visningar: 68
Ännu ett team som växer…

Både Thomas Södermark och jag kommer att köra under teamnamnet Mitt-i-Norr-Racing i år! Förhoppningsvis blir det ett gäng tävlingar och en massa mil på banan i sommar :tummenupp

Roligt att se fler som hakar på "teambuilding" spåret :) Kul med fler racingteam i norrland :tummenupp Det behövs verkligen och det gynnar också sporten som helhet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT