Hemsida Gokarthallen i södertälje

Hemskesven

Mostly harmless
Gick med
20 Oct 2004
Hoj
xr 650 -00 crf450-08
Sökte nyss på forumet för jag vet att jag sett en tråd med en länk till södertälje hallen, hittade den inte.... :(

Är det nån som vet om det åks nåt där fortfarande?
Fick precis i hop hojen efter en "förebyggande" renovering och är ruskigt sugen att få se vad det är jag har gett mig in på :banana
Var ute och växlade igenom lådan och kollade så att inget läckte nånstans, kan säga att det var en spännande upplevelse att få i sexan på blankis med motard hjulen på :hihi detta ledde givetvis bara till mera sug efter riktig åkning så därför kom frågan upp.

(långboll: hur är det med hallen i gävle? måste man känna nån, som känner nån, som är svåger med nån som äger hallen typ?)

MVh thomas

Det finns en länk någonstans i HEDA-tråden... :hihi
Fast jag har för mig att den sidan inte fungerar längre??? :confused:

Ghost skrev:
Det finns en länk någonstans i HEDA-tråden... :hihi
Fast jag har för mig att den sidan inte fungerar längre??? :confused:

Har plöjt mig igenom heda tråden en gång, tror det hinner bli vår om jag ska försöka igen :trött

:rolleyes: :lol

Vassego'! Gokart&Äventyr, Södertälje

Vad gäller Gävle, så är det nog rätt bra att känna någon som känner någon... eller de som driver verksamheten?!? Snacka med Ebbe elller Heda här på SH, de brukar våldgästa hallen i GÄvle med jämna mellanrum (när hojarna är hela), men nu är det ju snart ispremiär så de är väl lite upptagna.. *L*

/ Vera

Man tackar, snälla fröken.

Verkar dock som det är slutåkt där då hallen var öppen för gokart alla dagar även söndag.....

ja ja tebax till ritbordet då.

Så lite så... men Crille skrev aldrig ut ngt om motard-/minimototräningarna på hemsidan förra vintern och de hade gokartkörningar precis före... så det bästa är nog att ringa och kolla! :7peta Han har ju trots allt gjort reklam för aktiviteten här på forumet!

Hemskesven skrev:
okej hoppet kanske inte är ute i alla fall då... :tummenupp

Jag och en polare åkte i S-tälje hallen för två veckor sedan och då var det fortfarande varje Söndag 17-21 som gällde!

Kanske har ändrats efter det men det tror jag inte!

/

M

okej jag hade fått för mig att det var på morgonen man körde, det var därför jag trodde det var slutkört. Måste försöka synka in en ledig måndag snarast så man kan utnyttja hela tiden :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti