KrilleGSXR
Tokstolle
aaaaa
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KrilleGSXR skrev:2456274tja!
jag är ganska nyligen hemkommen från sjukhus där jag legat 1mån pga att jag kraschade med min hoj... jag har tänkt laga min hoj i vinter, det är en gsxr 600 -04, o jag är lite osäker på en del saker eftersom jag är nybliven sporthojs ägare! jag undrar om det är någon som vet om kåpor till en gsxr 1000 -03,-04 passar till min 600? o isf är de nån som har liggandes hemma till salu? MVH kristian![]()
Smäck dit rejs kåpor, kostar mycket mindre men långt ifrån samma finish..KrilleGSXR skrev:2456274tja!
jag är ganska nyligen hemkommen från sjukhus där jag legat 1mån pga att jag kraschade med min hoj... jag har tänkt laga min hoj i vinter, det är en gsxr 600 -04, o jag är lite osäker på en del saker eftersom jag är nybliven sporthojs ägare! jag undrar om det är någon som vet om kåpor till en gsxr 1000 -03,-04 passar till min 600? o isf är de nån som har liggandes hemma till salu? MVH kristian![]()
Davidk skrev:2456285Dom passar inte!! hur mycket var det som gick sönder på din hoj?
Slappa skrev:2456335Inte för att ha förutfattade meningar men nybliven sporthojägare och krasch?
stephenj skrev:2456348Hur gick det med dig? 1 månad på hospitalet är ju inte så roligt.
Sök på kraschkåpor här i forumet så kanske du kan beställa och göra i ordning billigt.
Mvh och krya på dig! Stephenj
KrilleGSXR skrev:2456401jag bröt vänster lårben och i höger knä gick nästan allt sönder, sen bröt jag 3 utskott i ryggen... och som det inte vore till räckligt så drabbades jag av en morfinförgiftning på sjukan o låg i nån slags koma 2 dagar![]()
men nu är jag uppe på kryckor o kan knappt vänta på att få börja rehab
tack så mycket för tipset! jag ska hålla ögonen öppna...
KrilleGSXR skrev:2456401jag bröt vänster lårben och i höger knä gick nästan allt sönder, sen bröt jag 3 utskott i ryggen... och som det inte vore till räckligt så drabbades jag av en morfinförgiftning på sjukan o låg i nån slags koma 2 dagar![]()
men nu är jag uppe på kryckor o kan knappt vänta på att få börja rehab
tack så mycket för tipset! jag ska hålla ögonen öppna...
Slappa skrev:2456335Inte för att ha förutfattade meningar men nybliven sporthojägare och krasch?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |