Helvete vad vilket svårt...

• Thread starter Thread starter LalleBalle
  • Start date Start date

LalleBalle

Guest
Val. Jag har ska börja kolla på mellanklass båge. Jag har fastnat för 2 stycken. De är helt olika men jag vet inte vilken av dem jag vill ha. Den ena är en XR650 och den andra är R6. Jag vet att det är stor skillnad i pris/försäkring mm. Men det spelar ingen roll.

Snälla hjälp mig och välj... :huvet

LalleBalle skrev:
Val. Jag har ska börja kolla på mellanklass båge. Jag har fastnat för 2 stycken. De är helt olika men jag vet inte vilken av dem jag vill ha. Den ena är en XR650 och den andra är R6. Jag vet att det är stor skillnad i pris/försäkring mm. Men det spelar ingen roll.

Snälla hjälp mig och välj... :huvet

Givet XR 650 :tummenupp

En xr såklart, mycket trevlig cykel :)

Plastraketer kommer du hinna med ett antal i vilket fall i dina dar, men med 25 kW har jag svårt att tro att det kan bli roligare än med en offroad. Och visst spelar pris och försäkring in så till vida du inte är stormrik.

Du har nog 23448ggr roligare på xr än på r6an om du ska köra 25kw... sen när du får köra fulleffekt så kan du få köpa min sexxa!! :tummenupp

Försäkringen på R6:an är inget problem. Det är inte pengarna som är problemet. XR:en skulle jag göra om till motard. Och strypt hade jag inte tänkt heller.

LalleBalle skrev:
Försäkringen på R6:an är inget problem. Det är inte pengarna som är problemet. XR:en skulle jag göra om till motard. Och strypt hade jag inte tänkt heller.

om du inte tänkt köra strypt så förstår jag att försäkringen inte är något bekymmer...får då gäller den inte. (förutom trafikdelen som alltid gäller förstås)

en strunttråd igen om skenförsäkringar.
Visa att du har nån hjärna i skallen och köp XR650n.

Det är helt olika hojar, och man måste var kraftigt okunnig om man inte vet vad man vill ha mellan dessa modeller.

Tack Silwer... Ställ dig själv i en godisbutik och välja bara en godisbit. Alla smakar mycket olika och många är super goda men det är fan inte lätt att bara välja en!

Silwer skrev:
en strunttråd igen om skenförsäkringar.
Visa att du har nån hjärna i skallen och köp XR650n.

Det är helt olika hojar, och man måste var kraftigt okunnig om man inte vet vad man vill ha mellan dessa modeller.

Kan bero på att man gillar båda delarna?

Som du kanske ser kör han YZ 125 och ÄVEN en Aprilia RS sporthoj sedan innan.

Jag förstår helt klart! Känner samma sak ibland, fast då är pengabiten inblandad oxå :rolleyes:

är det nå klipp i dom då?

tjo letar även en hoj. hittar inga mellanklass reggade motarder/enduro förutom en XR men hur surt går dom? har hört att det inte är nå värre klipp i dom och att jag borde satsa på att hitta en husa? någon som har nå bra tips?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien