Helvete, måste köpa ny hoj! ;-)

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Så var man dum nog o prova på supermoto... :huvet Nu måste jag ju sälja min hoj o köpa en ny!

Någon som vill köpa ett monster? Eller byta mot en supermoto? :yoparty

Jag tar tacksamt emot alla tips och alla hjälp i mitt nu stundande köp!

moto02_s.jpg

Edit, sitter på morsans handikappade dator så ja kunde inte förminska bilden....

Last edited:
Jag har gjort samma sak. Började köra hoj på gatan med en Monster 620, efter det har det bara blivit motarder och så kommer det fortsätta :) Bilden är från Örebro va? Jag var där och körde förra helgen, på träningslägret. Önskar inget mer än en motardbana i göteborgsområdet.

visste inte man kunde ladda upp så stor... :3freak

Själv sålde jag motarden och tjöpte ett monster!:)
fast jag har ett lite roligare monster i alla fall:) :7peta :)

Rasorblade skrev:
2309145 haha!!

Det var ju det jag skrev i den andra tråden!!! :tummenupp
Haha, jag vet, trodde inte att det skulle vara såååå jäkla kul!

bagerah skrev:
2312723 visste inte man kunde ladda upp så stor... :3freak
Ja länkade pga att man inte kunde ladda upp den...

Who'sYourDaddy skrev:
2309346 Jag har gjort samma sak. Började köra hoj på gatan med en Monster 620, efter det har det bara blivit motarder och så kommer det fortsätta :) Bilden är från Örebro va? Jag var där och körde förra helgen, på träningslägret. Önskar inget mer än en motardbana i göteborgsområdet.

Vill väl egentligen inte sälja monstret, men nu räcker inte pengarna till.. :-( Har lovat sambon o inte köpa några mer leksaker föräns vi har köpt hus... Men byta har vi inte sagt någe om... :-)

Ja nu känns det rätt dumt att man flyttat ifrån örebro efter att ha bott där i drygt 20 år...

Nu letar jag hoj för fullt, ni får gärna komma med alla tips ni kan tänka er! Rekomendera hojar o så. Tar gärna med mig en eller två kunniga om jag åker iväg o kollar på en hoj oxå!

Last edited:
lilltryne skrev:
2317339 Haha, jag vet, trodde inte att det skulle vara såååå jäkla kul!

Nu letar jag hoj för fullt, ni får gärna komma med alla tips ni kan tänka er! Rekomendera hojar o så. Tar gärna med mig en eller två kunniga om jag åker iväg o kollar på en hoj oxå!
Ska du ha den till gatåkning och hyfsat mekfri så def. en KTM 660 :tummenupp

Rasorblade skrev:
2317818 Ska du ha den till gatåkning och hyfsat mekfri så def. en KTM 660 :tummenupp
Den är väl så tung? Jag byter hellre olja o filter var 5:e timma o får en lätt hoj, än o ha en tung hoj o slippa oljebytena. Vad väger en sån?

lilltryne skrev:
2318173 Den är väl så tung? Jag byter hellre olja o filter var 5:e timma o får en lätt hoj, än o ha en tung hoj o slippa oljebytena. Vad väger en sån?
köp en honda 450 hm.. den duger till att köra lite bana med osv. lite slö för tävlingsbruk dock.. det är en sådan du har på bilden fast gatreggad

gottis va ute igår på svinestad och lekte med motard dessvärre bara på RR slingan blir nog crf 450 i höst om pengar råkas trollas fram :)

en liten bild när jag fick hjälpa en stackare som hade åkt av banan och själv klart ska hojen sura ner sig :huvet

visaFullImage.asp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...