Helt ny crosshoj för under 11000 kr (kan det va nått)

Generix

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2006
Hoj
KTM Lc4 men ska byta mot Yamaha WR
I går satt jag och halv-sov frammför burken :tråkad och snegla runt lite på fiddy sidor. :trött Men jag blev klarvaken när jag hitta denna lilla sak (eller stora sak... det är ju de som är det intessanta) En splirrans ny 200cc 4T cross för under 11 papp :banana .

Jag titta på informationen. Motorn värkar vara lite i klenaste laget (som en lätt mc)... Kvaliten ser hyffsad ut (men vi vet ju hur det brukar vara med kina hojar :rolleyes:) ja ja.. man kanske inte ska måla fan på väggen direkt... ELLER ska man det?

Info------>http://minis.se/default.asp?sidID=visaprodukt&prodID=177&belongto=135&lnkid=135&parid=20,135

Fler bilder---> http://www.pocketbike.nu/showthread.php?t=5739

lasse kongo skrev:

Ja! det var ju fan vad man blev sugen :huvet det är ju helt hysteriska priser. Jag menar..... jag ska ju införskaffa en "riktig" offroad hoj som är lv-reggad. Men det känns ju inte riktigt som att man vill ha den på en crossbana. Men man vill inte heller köpa en begangnad cross för 10 papp heller (det brukar bli 3 gånger mer meka och mycket dyrare än vad man gav för hojen)

Så detta kanske är SÅ dummt iaf om man vill köra cross.. :tuttar med dom här priserna så har man råd och äga 2 st hojar. Problemet är den relativt svaga motorn och hitta delar.. :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman