helt dött på 125a-delen!

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
ja vet inte vad ni andra tycker, men förr fanns det fler roliga o intressanta trådar här på 125a forumet... nu e de som alla "roliga" personer stuckit sin väg.... vart e 125a-forumet på väg!!?? :skrämd :notme

Jadu..:( det är inte många som skriver trådar där längre, tråkigt nog..Några har vuxit till sig och kör lite större hoj nu så glömms 125forumet bort. Jag är på väg in i Mellanklass-träsket...:eek: (Fast det lider jag inte av:D)

Oroa er inte... det kommer födas nya. 125:a gubbarna går till mellanklass och moppepojkarna kommer till 125... :cool:

Alltså, jag brukar ju ha lite att komma med ibland, kanske eller vad tror ni, äh.
Klart är ju att 87-86(även 88, logiskt radat icke sant :) ) :ans årsmodeller av folk inte helt enkelt är lika rappkäftade som 85 o tidigare. Lillebrorskomplex eller något kan man ju kalla det ;)

Jag kommer in i träsket så fort farsan data funkar :)
ska skaffa dtr i vinter så då kommer ni se en galning på 125a komma gasandes i 25 cm snö, försök inte hindra mig för jag har allvarliga mc abstinensbesvär som blir lite agressiva ibland,

någon som vill sälja sin Dt125r till vintern?????????

//Niklas

Föresten ska bygga chopper av en kompakt..
nån som vill att man ska lägga upp lite bilder på den eller, köper ram o framgaffel med bakhjul på freda fö 150 spänn

Nikel skrev:
Föresten ska bygga chopper av en kompakt..
nån som vill att man ska lägga upp lite bilder på den eller, köper ram o framgaffel med bakhjul på freda fö 150 spänn

stoppa i en TZR motor i den så kan du skicka upp bilder! :tummenupp :rolleyes: :p

ja annars blir det skit...

ska kolla om man kan få tag på en billig moppemotor på veteranmarknaden på Fröland på lörda,, nån som ska dit???
Jag kommer antagligen gå omkring med ett par raggare alltså sånna med pilsner bil o våg frilla man kanske kan träffas o snacka lite???.

//Niklas

det var 2 tomater som gick över vägen och så blev den ena överkörd,, då sa den andra
-Nu e du ketchup

hahahahahah ahahahahahahahhahahahaha
e jag inte otrolig liksom asååå hahahahaha
:D
//Niklas

Nikel skrev:
det var 2 tomater som gick över vägen och så blev den ena överkörd,, då sa den andra
-Nu e du ketchup

//Niklas

Kom nu ketchup så går vi ska det vara :fakta :squid

Nikel skrev:
-Nu e du ketchup

//Niklas

Hahaha....
Föör torrt!
Det finns ju den med potatisarna oxå!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...