Helsingborg/lackerare.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Helsingborg/lackerare?

Någon här som känner till BASSEL motorcykel lackering i Helsingborg? o vet vart i Helsingborg det såfall ligger?.
Omdöme osv?.
Mvh R1 racer

Last edited:
R1 racer skrev:
Någon här som känner till BASSEL motorcykel lackering i Helsingborg? o vet vart i Helsingborg det såfall ligger?.
Omdöme osv?.
Mvh R1 racer
Han är duktig på att lackera men han har inte snabb säger han fyra veckor så tar det tolv!
Han ligger väg i väg med strandels motor dom säljer honda bilar!
Du har ängelholmsvägen och zoegas kaffe så ligger han rakt över zoegas!

Tackar!

Tackar!
Då ska jag upp dit o snoka,låter lite drygt med tiden bara som du skrev men om man fixar det till vintern spelar det inte nån roll om det är 4 eller 12 veckor.Han har kanske mycke o stå i.
Mvh Peter R1 racer

Re: Tackar!

R1 racer skrev:
Tackar!
Då ska jag upp dit o snoka,låter lite drygt med tiden bara som du skrev men om man fixar det till vintern spelar det inte nån roll om det är 4 eller 12 veckor.Han har kanske mycke o stå i.
Mvh Peter R1 racer

Han har två jobb, till och från. Men han var inte så seg på att lackera om min tank. tog 4 veckor. Ungefär. Som tur var hade jag dock lånat en tank av Yamaha Center i väntan på min egen... :D

Re: Re: Tackar!

Ett tips där är att säga till honom att man är pedant o du accepterar inga misstag. (Detta gäller ALLA lacerare inte bara bassel)
Bassel är kanon att göra med o sen är det de med tiden. va berädd på att vänta lite men det är det värd.

PutteLiten skrev:
Han har två jobb, till och från. Men han var inte så seg på att lackera om min tank. tog 4 veckor. Ungefär. Som tur var hade jag dock lånat en tank av Yamaha Center i väntan på min egen... :D

Jag kan rekommendera bassel :tummenupp
Han lackerade en kåpa, samt 125an jag krascha som blev kalasgjort :tummenupp

Omöjligt att missa om man kommer från Preem och svänger ut höger på stora vägen(det går inte att köra ut på Ängelholmsvägen så det finns bara en star väg) och kollar efter en vit skylt på höger sida på ett rött träplank.

750RR

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...