HELL YEAH!!! Motard-Ägare!!

Olofius

Leg. Slang. Åk
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
KTM 525 Motard
Har precis varit och hämtat mig en 525:a, Fan va gott!!!
Imorgon skall det bli åka av:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bifogar en bild på skönheten!!
Kan tyvärr inte återges bättre med mobilkamera.... :(

Bifogat

• DSC00012.JPG
    DSC00012.JPG
    52.4 KB · Visningar: 325
Gott !!!.. Välkommen i gänget !:tummenupp

oooooaaaaaaaaahhhhhh!!! :yoparty
fy fan så jääääääääääävla snygg den va!!
vilket årsmodell är det och hur mycket fick du betala? jag är så jävla sugen på att byta min 660 mot en lättare motard typ 525'a

Såja, roligt att du äntligen insett vad för typ av hoj det är som gäller :yoparty :yoparty !

Pfeeew!! Tillbaka igen efter ett par långa (och sena) turer....

Skall ta denna historian från början....

Hämtade den i tisdags kväll, Jag och farsgubben for iväg.
Baxade upp den på släpet och spände fast åbäket, Jag tog en sida och säljaren den andra, Lite uppspelt som man va kollade jag inte hans sida, Men han verkade kunna sin sak så jag tömde en halv dosa snus i överläppen för att sansa mig lite.

Ångar iväg, MOT RONNEBY!!!:yoparty Håller koll i backspegeln och den svarta besten stirrar mig rätt i vitögat.....- Highway to hell nynnar jag tyst och farsan ber mig ta det lite lugnt för 56 gången.....

Skall just ge honom ett sånt där "son till far" utlägg om att är det nått jag kan så är det att spänna fast hojar, Precis i denna sekund hör jag ett "DUNK!" där bak och jag tycker mig höra både kåpor och annat flyga i bitar...NEEEJ!!:mad:

Nitar med saaben och flyger upp på släpet och sliter upp den i ren ilska.... Drar en lättnads suck när jag ser bara ett litet märke på ena kylarvingen.... Gissa vilka sida spännbandet hade släppt......:va

Kommer hem och skall ju starta upp den och ta en liten runda, YEAH!!:tummenupp
*klick* *klick* va fan...inte ett liv i den jävlen!! Hmm, får väl kicka igång då, men vänta nu, Du kan ju inte kicka! Jodå, provar ett par gånger med noll teknik och blir helt genomsvett... Lägger ner för kvällen då jag inte ser handen framför mig.

Nästa dag, Skall prova kabla igång med den andra hojen, *klick*:confused:
Va tusan är det frågan om, Ger upp och provar kicka 5-10 gånger och PANG! så skrammlar hon igång!! Äntligen, Får kolla upp elstarten senare, NU skall det ut och köras!!! Sätter dit stödet först tänker jag och böjer mig ner, Här hänger en lös kabel?, Det är inte rätt, Där skall den vara, *skala-----tryck---knip---lite eltejp* sådärja, Vet nästan direkt att den skall starta nu och mycket riktigt!!! VRooM!! Frid och fröjd!! ROnneby here I COme!!

Körde fram till 1:30 i månskenet...eller gatulyset menar jag:yoparty

bmwjohan skrev:
2510583 oooooaaaaaaaaahhhhhh!!! :yoparty
fy fan så jääääääääääävla snygg den va!!
vilket årsmodell är det och hur mycket fick du betala? jag är så jävla sugen på att byta min 660 mot en lättare motard typ 525'a

Är en 04:a, vill inte uppge exakt men runt 50 Lax fick jag punga upp:tummenupp

<Anton> skrev:
2511443 Fan va najs!!
Var det den 525:an på blocket i k-stad?

Nej, Hämtade den i Emmaboda.
Kommer en bättre bild me....Håll till godo!!!

Bifogat

• ktm.JPG
    ktm.JPG
    99.6 KB · Visningar: 283
O fan ??? Har Peter F. sålt sin hoj ?????.... Ja ja...Han blev väl sur när han inte hängde med...:D

fan va fet.. vill ha exakt en sådan nu när jag köper hoj. Hur mycket mer får man pilla med ventiler o liknande? är det ventilkoll var 20 mil eller? hur står det i serviceboken?

fan va flott! :tummenupp synd att den inte va gul/blåblodig innan den svarta plasten kom på bara:rolleyes:

Brandstr skrev:
2517984 fan va fet.. vill ha exakt en sådan nu när jag köper hoj. Hur mycket mer får man pilla med ventiler o liknande? är det ventilkoll var 20 mil eller? hur står det i serviceboken?

Ventiler är väl ca 15timmar om jag inte minns galet?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back