Helgens bravad på strippen...

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Det har varit Bikeweekend på strippen i helgen. Alltså bara hojar. Allt från streetbikes till topfuel bikes.
Sugen på detta så körde jag upp för licensen och kvalade in på lördagen som 1:a. :) Och så kom söndagen med fint väder och lite publik. Då kör man in och vinner klassen "Street Bike". Och som bevis finns nu en lite buckla och ryggsäck i mitt hem. :)

Bifogat

• CIMG3469 (1).jpg
    CIMG3469 (1).jpg
    85.4 KB · Visningar: 98
  • CIMG3497.jpg
    CIMG3497.jpg
    110.9 KB · Visningar: 129
Ett stort grattis :tummenupp synd att man missade hela skiten för att inte en enda plan kunde klaffa denna helgen :huvet

F-n vad kul!! Vad fick du för tider?
Hur var klassindelningar etc...? En 750 kan väl inte ställas mot litershojar, eller?
Gäller fortfarande att man kan komma dit en Onsdag o lösa "licens" för kvällen endast?

/Blev nu sugen :tummenupp

Grattis :)
Var du ensam i klassen :näsblod

Hahaha Tack för den. ;) Nä 5st 1 gsx1550 1 gsx1400 1 b-king 1 zx9r plus min

Ett stort grattis :tummenupp synd att man missade hela skiten för att inte en enda plan kunde klaffa denna helgen :huvet

Sånt som händer...:krama

F-n vad kul!! Vad fick du för tider?
Hur var klassindelningar etc...? En 750 kan väl inte ställas mot litershojar, eller?
Gäller fortfarande att man kan komma dit en Onsdag o lösa "licens" för kvällen endast?

/Blev nu sugen :tummenupp

I klassen "Street bike" så kör man (closest to index) dvs jag kvala in som bästa tid på 7,388 och satte min indextid på 7,4. Den tiden får jag inte köra snabbare än för då bumpar jag ut mig ur tävlingen. Så tajt på index som möjligt. Jo jag fick möta större masikner med. En som kör repan långsamare än mig får alltså köra med försprång. Mao en som har indextid 7,9 får då starta 0,5sec före mig. Vilket gör att man kan möta vem som helst. Det gäller att känna sin hoj och köra så jämnt som möjligt.
Idag vann jag på att jag körde repor på 7,462 och 7.425 Farligt nära och speakern var helt tagen...:D

Japp Onsdagar kan man köra på "tidlapp" 20:-entre 100:-för att köra 100:- för endags licens. Tro att man måste vara medlem oxå och det kosta 200:- har jag för mig

Last edited:
Hahaha Tack för den. ;) Nä 5st 1 gsx1550 1 gsx1400 1 b-king 1 zx9r plus min

Sånt som händer...:krama

I klassen "Street bike" så kör man (closest to index) dvs jag kvala in som bästa tid på 7,388 och satte min indextid på 7,4. Den tiden får jag inte köra snabbare än för då bumpar jag ut mig ur tävlingen. Så tajt på index som möjligt. Jo jag fick möta större masikner med. En som kör repan långsamare än mig får alltså köra med försprång. Mao en som har indextid 7,9 får då starta 0,5sec före mig. Vilket gör att man kan möta vem som helst. Det gäller att känna sin hoj och köra så jämnt som möjligt.
Idag vann jag på att jag körde repor på 7,462 och 7.425 Farligt nära och speakern var helt tagen...:D

Japp Onsdagar kan man köra på "tidlapp" 20:-entre 100:-för att köra 100:- för endags licens. Tro att man måste vara medlem oxå och det kosta 200:- har jag för mig

Grattis hörru:tummenupp vad fick du för 60-fotare samt sluthast?

Last edited:
Grattis darling!! :tummenupp

Grattis .....kul hade vi synd med vädret bara....men det gjorde ju så att jag vann min klass:)...ingen prestation men kul som fan.

Vi får köra mot varann en onsdag ...det hade varit skitkul.:yoparty

ha det.

Grattis .....kul hade vi synd med vädret bara....men det gjorde ju så att jag vann min klass:)...ingen prestation men kul som fan.

Vi får köra mot varann en onsdag ...det hade varit skitkul.:yoparty

ha det.

Grattis själv. Kul var det helt klart. :D Klart vi ska göra det. Synd att du bara ska se mitt bakljus:gnissla :banana

Hmmm.......träna ...trimma....tryck på ryggen om du är tvåa vad är då jag....:D.....skoja bara .....men kul ska det bli och kör till det rasar kan utlovas....ska inte loosa:D

Hmmm.......träna ...trimma....tryck på ryggen om du är tvåa vad är då jag....:D.....skoja bara .....men kul ska det bli och kör till det rasar kan utlovas....ska inte loosa:D

HAHAHA :yoparty Rätta takter

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...