helg-partajj... snart är det dags igen..

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
FZ1-S
Helgen närmar sig med stormsteg, hur ska då denna sluta...
:fyllisar :3freak :trött

Bifogat

• bek02.jpg
    bek02.jpg
    34.2 KB · Visningar: 183
  • lyc15.jpg
    lyc15.jpg
    62.4 KB · Visningar: 156
  • nos34.jpg
    nos34.jpg
    53.3 KB · Visningar: 189
yeah!!!! :yoparty

jag tror denna helg blir svår!!!! eller den kommer bli svår!! skall nog skippa champange frukosten på söndags morgonen som man lyckades med förra helgen.....

Mcbudet skrev:
yeah!!!! :yoparty

jag tror denna helg blir svår!!!! eller den kommer bli svår!! skall nog skippa champange frukosten på söndags morgonen som man lyckades med förra helgen.....

du var lite lagom sallongs i Lördags...

Mcbudet skrev:
ös över ditt telefon nummer så kan vi supa sönder min lägenhet på lördagen och sen ut på krogen!
Kom till Tivoli å festa med oss!! Längesen man såg dig, din galning.. När blir det trappträning förresten?! :skrämd

Teo skrev:
Han ska lära sig gå först.. :hihi
Jo, det borde han träna lite mer på faktiskt :fakta
Men köra i trappor kan han! Det kan inte jag.. Jag har tränat lite på att ta backspeglar dock. Första kursen avklarad! :tungan

Klart man kommer dit och partar!!!! :yoparty men förtst lite sprit och sånt hos mig

Polly skrev:
Kom till Tivoli å festa med oss!! Längesen man såg dig, din galning.. När blir det trappträning förresten?! :skrämd

Synd att det inte funkar att lägga upp bilder från min telefon just nu, annars kunde jag visat upp min fantastiska färgglada fot. Jag och polarinnan fick för att vi skulle springa för att hamna så långt fram i krogkön som möjligt (smart, va?), varpå jag trampade på en sylvass sten och fick ett femcentimeters blåmärke, med tillhörande bula, under foten.

Nåja, jag spydde i alla fall inte ner jackan eller taxin eller toaletten, eller tappade bort plånbok, nycklar, mobil eller något annat, så egentligen har jag ju minimerat dåligheterna.

Macho Woman skrev:
Synd att det inte funkar att lägga upp bilder från min telefon just nu, annars kunde jag visat upp min fantastiska färgglada fot. Jag och polarinnan fick för att vi skulle springa för att hamna så långt fram i krogkön som möjligt (smart, va?), varpå jag trampade på en sylvass sten och fick ett femcentimeters blåmärke, med tillhörande bula, under foten.

Nåja, jag spydde i alla fall inte ner jackan eller taxin eller toaletten, eller tappade bort plånbok, nycklar, mobil eller något annat, så egentligen har jag ju minimerat dåligheterna.
Vad har fröken på tungan???E det ett hederligt märke???

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna