Hejdå KK!

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Jaha. Då va det slutkört. :huvet
Blev stoppad av farbror blå i en aning för ög hastighet.
Vet ej hur många månader heller som körkortet är borta eller om jag ens får tillbaka det. Hoppas på det bästa. :mad: :fatta!

Någon som vet hur man ska bete sig nu? Jag behöver kökortet dagligen i jobbet. Kan man få mildare dom då? Ska göra allt för att få tillbaka det så snabbt som möjligt. :brinnerup

Jaja. Ses nog inte denna säsongen med andra ord!
Tack och adjö, nu ska jag hem och gräva ner mig! :gråta :gråta :gråta

fan va mycket "jag förlorade körkortet" trådar det finns nu.

när ska "jag körde ifrån snuten och behöll kortet HA HA HA :arsele " trådarna dyka upp?

bmwjohan skrev:
fan va mycket "jag förlorade körkortet" trådar det finns nu.

när ska "jag körde ifrån snuten och behöll kortet HA HA HA :arsele " trådarna dyka upp?

Kan bidra med en i mitten på förra sommaren körde ja i från mc-polisen :yoparty

....fast iof hade ja ju inget körkort då det hade dom redan tagit 1 mån innan fast då åkte jag bil :4skrika

Vapor skrev:
Vet ej hur många månader heller som körkortet är borta eller om jag ens får tillbaka det. Hoppas på det bästa. :mad: :fatta!

Någon som vet hur man ska bete sig nu? Jag behöver kökortet dagligen i jobbet. Kan man få mildare dom då? Ska göra allt för att få tillbaka det så snabbt som möjligt. :brinnerup

Skärpning! såna här trådar hör inte hemma på sporthoj.com!
Här ska vi bara ge länkar till humoristiska sidor på internet och diskutera valfett och hemglass!

Ingel skrev:
Skärpning! såna här trådar hör inte hemma på sporthoj.com!
Här ska vi bara ge länkar till humoristiska sidor på internet och diskutera valfett och hemglass!
så du menar att det inte är mängder av sånna här skittrådar då, hur nån losat körkortet eller nåt annat jävla gnäll man skiter fullständigt i?

Eller kanske orättvisa försäkringsbolag/poliser/utlänningar osv, det fins hur mycket som helst att läsa.

mc-relaterat heter just denna delen av forumet, kanske för att inga privata och ovidkommande inlägg ej rörande motocyklar ska hålla till här, finns ett OT forum för den som vill diskutera om nåt annat.

IMHO är det bäst att lägga till annars börjar folk grina, Swedie sköter ruljansen här.

Vapor skrev:

Fy fan vad trist. Ingen mer bivaröd för dig då

Vapor skrev:

Och VARFÖR stannade du?

Vapor skrev:

F*n den som behöver sitt körkort i jobbet får väl ändå tänka en eller två ggr innan man vrider på rullen,

Det blir som en naturlig reflex att dra ner på gasen när man ser snuten. Sen att det är för sent tänker man på först i andra hand. Ja. Jag får väl stå mitt kasst och ta det som en pojke; gråta en skvätt och cykla ett par månader.

Och silwer, om du nu tycker dessa trådar är så jobbiga att läsa och svara på så varför gör du det då? Rubriken säger "Adjö KK", ganska uppenbart vad det kommer att handla om. Varför bläddrar du inte vidare då bara ??

Jaja. Hoppas ni klarar er från farbror blå denna säsongen iaf!
Ha det!

Vapor skrev:
Och silwer, om du nu tycker dessa trådar är så jobbiga att läsa och svara på så varför gör du det då? Rubriken säger "Adjö KK", ganska uppenbart vad det kommer att handla om. Varför bläddrar du inte vidare då bara ??

Ha det!
Är det allmänt intresse?

Det finns ett OT forum om man vill chatta lite bara.

Trist att du förlorade körkortet, men det gör folk dagligen.

Tråden är som sagt kvar så det finns väl intresse då, jag skrev IMHO.

Silwer skrev:
du det finns mängder av sånna här trådar med tips om hur man kan göra osv, börjar bli lite jobbigt tom.

Vad får jag starta för tråd som är ok då? Alltid är det någon det inte passar.

//@

d1ce skrev:
Vad får jag starta för tråd som är ok då? Alltid är det någon det inte passar.

//@
i denna forumdel gäller mc-relaterade trådar imho.

Skriv en vettig topic så man förstår vad tråden handlar om så är det mesta ok.

Rent allmänt sett.

Jag får tillägga att troligen bryr sig inte ni eller de flesta andra om sånt i vilket fall så det rullar på, forumet är inte mitt så det är bara att köra på.
Men lika som ni vill göra som ni har lust så kan jag tycka så här, i annat fall så blir jag bannad antar jag.

Last edited:
Silwer, har du ansökt om att få bli moderator? Jag tror du skulle passa bra in bland de andra grabbarna som också styr och besserwissrar på forumet :tuttar

Var det igår? En jävla massa snutar mellan Kristianstad och Åhus, hadde tur som såg dem i tid. Be arbetsgivaren skriva ett intyg att du behöver kortet så kanske tiden kortas ner. Du får ta den på släp till Biva så får du köra lite iaf.

Vapor skrev:
Det blir som en naturlig reflex att dra ner på gasen när man ser snuten. Sen att det är för sent tänker man på först i andra hand. Ja. Jag får väl stå mitt kasst och ta det som en pojke; gråta en skvätt och cykla ett par månader.

Ha det!
Hur fort körde du då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey