Hej på er...

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Har inte hängt med riktigt tror jag...
Men vad är Game Over Mc?

Ett forum finns ju redan i Uppsala som det knappt skrivs något i.
Vadan idén med ett till?

Vill med detta inte säga att Game Over Forumet är ett dumt påhitt utan bara är intresserad av att veta vad det är för något.
Okunskap är ju farligt. :D

ett par grabbar som åker hoj ofta o fort ;) vill ha en lite mera aktiv skara runt uppsala därav detta forum o inget mesande om nån uttrycker sig om att den gillar att åka fort på kungsgatan eller dra en wheelie där man känner för det

Alltså vi ska vara aktiva o ha GRYMT kul på hojen o på sidan av ;)

ett par grabbar som åker hoj ofta o fort ;) vill ha en lite mera aktiv skara runt uppsala därav detta forum o inget mesande om nån uttrycker sig om att den gillar att åka fort på kungsgatan eller dra en wheelie där man känner för det

Alltså vi ska vara aktiva o ha GRYMT kul på hojen o på sidan av ;)

Word! :tummenupp

Aha.

Inte för att jag förstår varför detta inte kan göras i Uppsalaforumet.
Mem den diskutionen är överflödig.

Välkomnar då er mer aktiva åkare i Uppsala att utöka effekten när ni känner för det :hej

Där ser man, hade missat denna forumdel helt : )
Har ingen fungerande hoj så jag kör varken fort eller sakta, får se vad som händer i sommar!
:tummenupp

Där ser man, hade missat denna forumdel helt : )
Har ingen fungerande hoj så jag kör varken fort eller sakta, får se vad som händer i sommar!
:tummenupp

varför inte fixa ihop den, sommar e ju slut snart, man kan aldrig vara utan hoj.:D

kul o se en uppsala tjej på detta forum med välkommen ;) får med ut o åka lite med snart ju

kul o se en uppsala tjej på detta forum med välkommen ;) får med ut o åka lite med snart ju

Självklart, fast jag hittar inte nå bra i Uppsala. Har bara kört med Sthlmsfolk & där hittar jag iofs inte heller. Någon har sagt mej att jag saknar lokalsinne. Jag tror någon har rätt :rolleyes:

Ja, som sagt... jag vill också ut och åka. Nån som har lust att visa/lära/berätta hur man bara kör på hälften av hjulen? Skrev i stuntforumet men har inte fått nått svar än, bättre lycka här? Ullis ;-) ?

Ja, som sagt... jag vill också ut och åka. Nån som har lust att visa/lära/berätta hur man bara kör på hälften av hjulen? Skrev i stuntforumet men har inte fått nått svar än, bättre lycka här? Ullis ;-) ?

Ja, du fick ju ett iaf. Även fast det inte var så intelligent svar *ducka*
Du kanske ska testa UppsalaRoadRunners forum, där har du en hel del motardåkare.

// Ullis

vi kan lära dig mycket om du vill!! det är inte speciellt svårt ! tror inte road runners kör som vi ! inget ont om touring klubben ;) :krama

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025